Messias^ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 jeg lurer på hvor jeg kan skaffe msn til min nokia 6230, og evt irc..... må hentes direkte til telefon, og ikke lastes ned til pc, da jeg hverken har Blåtann adapeter, data kabel eller kort leser Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det lurer jeg på også. Men jeg har blåtann adapter så kom gjerne med noe som må lastes ned til pc for min del Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 http://wap.e-messenger.net/ Gå til denne wap siden med mobilen. Dette er ikke noen program men nesten akuratt som MSN Messenger. Den bruker GPRS. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) jo takk, den funket greit, men hadde vært bedre med et java basert program EDIT: fikk akkurat tips om noe som heter jmirc, og jmessenger, men det måtte lastes ned på pc først Endret 12. desember 2004 av Messias^ Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skaff deg minnekort leser du! 149kr på Claser'n så kan du overføre nesten "alt" fra pc'en til mobilen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skaff deg minnekort leser du!149kr på Claser'n så kan du overføre nesten "alt" fra pc'en til mobilen Bortsett fra at du ikke kan installere javaprogrammer/spill fra minnekortet Lenke til kommentar
Lacresh Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg bruker denne selv på min 6230. http://cmessenger.cleverlance.com/en/index.jsp Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Skaff deg minnekort leser du!149kr på Claser'n så kan du overføre nesten "alt" fra pc'en til mobilen Bortsett fra at du ikke kan installere javaprogrammer/spill fra minnekortet Man kan jo overføre filen til en mappe fra pc'en til mobilen og deretter inst. på mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå