ehs5 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Burde jeg bruke Service Pack 2 sin brannmur eller Norton Internet Security sin brannmur? Ved å bruke begge to kan det vel oppstå en del krøll? Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hei. jeg ville anbefalt deg å bruke Norton Internet Security sin brannmur. dette fordi at Windows sin Sp2 brannmur egentlig ikke har noe for seg. den hjelper ikke mot så mye. bruk heller Norton sin du. mye bedre. åja. om du bruker begge to samtidig kan det bli mye krøll. selv har jeg opplevd mye krøll når jeg kjørte XP for første gang i mitt liv. hvis jeg hadde på brannmuren da så ville ikke Norton finne nettverket. da slo jeg like godt av brannmuren til XP. uff verre shit enn det skal du lete etter Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ville helst sagt ingen av dem, men det avhenger jo mye av hva oppkobling du har mot nettet etc. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) ehs5, hvis du vil bruke " norton internet security " bør du ikke bruke " norton antivirus " jeg brente meg på denne kombinasjon, kræsj og påfølgende reinstall ( jeg fekk ikke med meg en advarsel fra telenor sin side ) Dersom du allerede har Norton Antivirus på din pc, må denne avinstallers før du kan laste ned Norton Internet Security. på denne side: http://www.online.no/at/sikkerhet/nis.html lykke til: gaggen Endret 12. desember 2004 av gaggen Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ja, nå har jeg faktisk vært med på tull med Norton fra Telenor, men nå har jeg en annen NIS versjon. NIS 2005 som da ikke er fra Telenor og den funker fett. både Internet Security og Antivirusen. en av pc`ene i huset her fikk Norton 2004 fucka i går. vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Altså, jeg har lastet ned Norton Internet Security fra Telenor. Med den er Antivirus innebygd. Hadde bare Antivirus før, men nå har jeg akkurat formatert. Da går jeg for Internet Security. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hei. jeg ville anbefalt deg å bruke Norton Internet Security sin brannmur. dette fordi at Windows sin Sp2 brannmur egentlig ikke har noe for seg. den hjelper ikke mot så mye. bruk heller Norton sin du. mye bedre. åja. om du bruker begge to samtidig kan det bli mye krøll. selv har jeg opplevd mye krøll når jeg kjørte XP for første gang i mitt liv. hvis jeg hadde på brannmuren da så ville ikke Norton finne nettverket. da slo jeg like godt av brannmuren til XP. uff verre shit enn det skal du lete etter Kan du gjøre rede for den påstanden at xp med sp2 sin brannmur"ikke har noe for seg og den hjelper ikke for så mye". Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Windows sikkerhetsenter i SP2 anbefaler jo at man bruker Norton, og skrur av Windows firewall. Jeg har valgt å tro dem på det... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Merkelig, står at statusen til Norton er ukjent i Sikkerhetsenteren. Har sjekka, og det står OK i status. Edit: en leif to leif tre leif fire leif. Endret 13. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Merkelig, står at statusen til Norton er ukjent i Sikkerhetsenteren. Har sjekka, og det står OK i status. Edit: en leif to leif tre leif fire leif. klikk på anbefalinger i sikkerhetssenter under antivirus og kryss av: "jeg har en antivirusløsning jeg vil overvåke selv etc etc" da forsvinne: status ukjent gaggen Endret 13. desember 2004 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå