thomassit0 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) jeg fant en side for noen mnd siden med biografi og masse info om veldig mange artister, både kjente og ukjente.. også skifta dem navn husker jeg. problemet er at jeg vil finne igjen siden og finner den ikke! formaterte og så ble den borte fra favoritter. noen her som har noen bra tips ? fant den tilfeldig når jeg søkte etter info om a perfect circle tror jeg. bare nevn alle dere kan Endret 12. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
simeik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hakke peil Men kanskje dette hjelper http://launch.yahoo.com http://www.windowsmedia.com Var innpå launch nå, og de har en artikkel om Dimebag Videoer og greier Endret 12. desember 2004 av simeik Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 www.allmusic.com den er best Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 www.bandindex.no ? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 metal-observer.com ? hvertfall en ganske fin samling sample-mp3er og album-info Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er nok www.ubl.com du leter etter. Ultimate Bandlist. Har brukt den for å finne info om metalband (og andre band) i mange år. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vil også anbefale BNR Metal Pages hvis det først og fremst metal band du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 www.allmusic.com den er best helt klart Er man ute etter finne ting på plater, kan .musicstack.com være et bra sted å sjekke Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 www.bandindex.no ? Anbefaler også groove.no hvis det er norske artister du er på leting etter. For internasjonalt kjente er allmusic best, mens bandindex og groove er de beste norske etter min mening. I tillegg til alle sider for spesielle sjangre, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå