YpsiNine Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hmm kan ikke se store forskjellen jeg. 2 store øyer med masse byer på. :!: Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Se på Night Elf territory, er noen feil der Er jeg helt på jordet eller skal darnasus ligge helt sør i landet? (På øya) Skal ligge helt vest, mener jeg. Ja... så det nå på et anna kart.... Men på dette kartet som er postet i denne tråden ligger det midt i.... Grunnen til det er jo fordi apollox sier han har funnet et betakart, altså, det kartet som er linket til i første post er IKKE det kartet som nå er gjeldende for spillet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Utrolig fett kart, men det som har plaget meg litt en stund er det at alle kartene er forskjellige. Ikke mye, men litt. Kartene i WC III er litt forskjellige fra kartene "WoW kartene". Hvis vi ser på det kartet apollox la ut, så er jo Ironforge plassert lenger øst enn det den er i WoW kartet lissom. Forholdet mellom Stormwind og Ironforge er litt annerledes i WoW. Uansett om ikke Northrend er tatt med på WoW kartet er det vel fortsatt åpent for at dette kontinentet kan bli introdusert senere i spillet? Jeg håper hvertfall på noen "World events" som åpner for helt nye muligheter. Ikke at spillet hadde blitt kjedelig hvis det ikke var noe slikt, men det hadde hvertfall blitt (om mulig) mye mer interessant. Ja, jeg har fått høre fra mange at de mener det kartet jeg posta er fra WC3, men den sida jeg fant det på hadde posta det som WoW Pre-Beta map. Hva som er riktig vet jeg ikke helt. Det er fortsatt mulig at det var planlagt for WoW fordi om det muligens ble tegnet for the Frozen throne, da "forfatteren" bak WC universet, Chris Metzen, skrev FT på en måte slik at historien skulle føre opp til World of Warcraft. Dermed kan man jo si at det er både et WC3 og et tidlig WoW map. Det går rykter rundt om at Northrend vil bli inkludert på en eventuell expansionpack, men ingenting av dette er bekreftet fra blizzard sin side Endret 13. desember 2004 av apollox Lenke til kommentar
Jeanette_83 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ohh, stilig kart. Er det bare meg, eller er det flere som blir paff av wow? *sukk* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 regner med at dem gir ut ekspansjons pakker senere og smeller inn f.eks Northrend i disse osv Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kartet var veldig fint å se på. Lenke til kommentar
bte Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Blizzard har tidligere sagt at de ikke har åpnet opp alle sonene, de ville ha noe "spart" til release. Nice kart btw Endret 13. desember 2004 av bte Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Får en Morrowind-følelse av det kartet. *elske* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Blizzard har tidligere sagt at de ikke har åpnet opp alle sonene, de ville ha noe "spart" til release. Nice kart btw mener du release av selve spillet eller Ekspansjons pakker ? . For så langt jeg kan se er det ikke noe mer enn de 2 store øyene nå. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvis man ser på kartet over WoW (http://wowvault.ign.com/?dir=locations&content=map-launcher) er ikke alle sonene åpnet. Kanskje det er disse som bli åpnet i retail? Se nord-øst for Eastern Plaguelands f.eks. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Men World of Warcraft er lansert i USA, og sålangt finnes ikke det noen nye landområder enn hva som var i Beta. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Når vi får en retail her i Norge så blir det samme kartet som det er i USA nå. Men Blizzard kommer garantert til å åpne nye landområder i noen av ekspansjonspakkene som de har sagt vil komme en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå