Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg kom over et tidlig (pre-beta) utkast av kartet over hele verdenen i World of Warcraft. Og jeg må bare si at dette så utrolig ut. Er det bare meg, eller ser denne verdenen mye tøffere ut enn den vi har fått nå? Selv om mye er likt, så finner du utrolige ting som Quel'thalas og Northrend her. Hvorfor har de tatt vekk slike ting? http://ashenvale.wariii.gamigo.de/img/m_world_g.jpg Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 o det var bare NICE Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei. Er bra bidrag til forumet apollox Imponert.! Mvh Birger Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Konge med den isbreen oppe i nord. Forresten, er det nokon som veit kor tid OB/FB begynner i Europa? Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Forresten, er det nokon som veit kor tid OB/FB begynner i Europa? -Ingen- som vet det. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Konge med den isbreen oppe i nord. Forresten, er det nokon som veit kor tid OB/FB begynner i Europa? Etter å ha lest en del på wow-europe forumet, så vil jeg si at det sansynligvis starter en gang etter nyttår. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vi kan jo håpe på nye områder i patcher og ekspansjoner. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Konge med den isbreen oppe i nord. Forresten, er det nokon som veit kor tid OB/FB begynner i Europa? Etter å ha lest en del på wow-europe forumet, så vil jeg si at det sansynligvis starter en gang etter nyttår. Etter det jeg har lest så sier bliz very soon. Det kan jo ta litt tid selvom dem sier det Men jeg tror denne uka. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Konge med den isbreen oppe i nord. Forresten, er det nokon som veit kor tid OB/FB begynner i Europa? Etter å ha lest en del på wow-europe forumet, så vil jeg si at det sansynligvis starter en gang etter nyttår. Etter det jeg har lest så sier bliz very soon. Det kan jo ta litt tid selvom dem sier det Men jeg tror denne uka. Blizzard sier alltid "soon", så mye og ofte at ordet har mistet sin betydning. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Selv om mye er likt, så finner du utrolige ting som Quel'thalas og Northrend her. Hvorfor har de tatt vekk slike ting? Blizzard har lovt å komme med jevnlige innholdsoppdateringer, og mer landmasse tror jeg er svært nødvendig. Ihvertfall med tanke på en høyere lvl cap, og man kan jo ikke instance alt. Lurer på hvilket land The Dark Portal vil åpne for. Det skulle bli en "World Event, Server Wide" hendelse for tilgang til en nytt område med nye quest, creeps og raid "instances", rett og slett mer innhold.. Og jeg som ikke engang hadde utforsket 1/20 av den eksisterende verden til jeg ble lvl 20 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet om man får se ruinene av Dalaran i WoW? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Noen som vet om man får se ruinene av Dalaran i WoW? jupp, de er på kartet... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kartet stemmer ikke, ting er plassert feil Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Noen som vet om man får se ruinene av Dalaran i WoW? jupp, de er på kartet... Selv om det står på kartet behøver ikke det bety at ruinene nødvendigvis ligger der Men de gjør altså det? *håpe* EDIT: Dalaran leste jeg. Litt lenger opp sto det Dalaran Ruins. *juble* EDIT: Skal lese litt bedre før jeg svarer Endret 12. desember 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Omar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Utrolig fett kart, men det som har plaget meg litt en stund er det at alle kartene er forskjellige. Ikke mye, men litt. Kartene i WC III er litt forskjellige fra kartene "WoW kartene". Hvis vi ser på det kartet apollox la ut, så er jo Ironforge plassert lenger øst enn det den er i WoW kartet lissom. Forholdet mellom Stormwind og Ironforge er litt annerledes i WoW. Uansett om ikke Northrend er tatt med på WoW kartet er det vel fortsatt åpent for at dette kontinentet kan bli introdusert senere i spillet? Jeg håper hvertfall på noen "World events" som åpner for helt nye muligheter. Ikke at spillet hadde blitt kjedelig hvis det ikke var noe slikt, men det hadde hvertfall blitt (om mulig) mye mer interessant. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Se på Night Elf territory, er noen feil der Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Se på Night Elf territory, er noen feil der Er jeg helt på jordet eller skal darnasus ligge helt sør i landet? (På øya) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Se på Night Elf territory, er noen feil der Er jeg helt på jordet eller skal darnasus ligge helt sør i landet? (På øya) Skal ligge helt vest, mener jeg. Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Se på Night Elf territory, er noen feil der Er jeg helt på jordet eller skal darnasus ligge helt sør i landet? (På øya) Skal ligge helt vest, mener jeg. Ja... så det nå på et anna kart.... Men på dette kartet som er postet i denne tråden ligger det midt i.... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Nå har jeg sjekka, CobraM fikk rett: bevis Endret 12. desember 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå