Gå til innhold

Feilmelding ved oppstart

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Ja, den er seriøs... :) Men du objorkum, hvorfor er det mer sikkert å bruke kde sin login manager enn vanlig tty1 ?

Edit: Nei, man trenger ikke gå med t-skjorter der det står JESUS FREAK og alt sånt... men la de som vil det gå med det ;)

Ikke for å spore helt av nå.. Ja, for all del, det er bare å gå med det, men jeg synes det er passe teit. Jeg går ikke å reklamerer med at jeg ikke er troende, det er totalt uinteressant.

:yes:

Det er ikke greit, det er vemmelig. Tro er personlig og ikke noe man på død og liv skal presse på alle andre.

Jeg skrev ikke at det var greit, men det er ingen måte å hindre kristne å gå med de t-skjortene. Kanskje en ny lov burde lages: Alle som går med t-skjorter osv. som reklamerer for religion/Gud/Jesus osv. kan risikere en bot på 2500. Det er vel den eneste måten å hindre det. :thumbup:

I Frankriket har de en slik lov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du kan håpe. Men det får nok bare fortsette å irritere deg.

Men hvorfor gjør du det? Tror du at sjansen for å komme til himmelen er større hvis du går rundt med Jesus reklame på brystet? For hvis du tror det så tar du skammelig feil. Ikke det at jeg tror på himmel eller helvete, men t-skjorte med Jesus reklame er å overdrive, du kommer ikke noe mindre til himmelen (hvis det finnes) om du ikke reklamerer for Jesus/Gud og hele den skiten. :D

Lenke til kommentar
Ja, den er seriøs... :) Men du objorkum, hvorfor er det mer sikkert å bruke kde sin login manager enn vanlig tty1 ?

Edit: Nei, man trenger ikke gå med t-skjorter der det står JESUS FREAK og alt sånt... men la de som vil det gå med det ;)

Ikke for å spore helt av nå.. Ja, for all del, det er bare å gå med det, men jeg synes det er passe teit. Jeg går ikke å reklamerer med at jeg ikke er troende, det er totalt uinteressant.

:yes:

Det er ikke greit, det er vemmelig. Tro er personlig og ikke noe man på død og liv skal presse på alle andre.

Jeg skrev ikke at det var greit, men det er ingen måte å hindre kristne å gå med de t-skjortene. Kanskje en ny lov burde lages: Alle som går med t-skjorter osv. som reklamerer for religion/Gud/Jesus osv. kan risikere en bot på 2500. Det er vel den eneste måten å hindre det. :thumbup:

I Frankriket har de en slik lov.

Viva la france. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...