Nervevrak Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Trend finner backdoorviruset BKDR_CIADOOR.A i c:\windows\services.exe Løsning på problemet står her. Det står jeg først må stoppe infisert fil i task manager før jeg går videre. Problemet er bare at services.exe er en "critical system prosess" og kan ikke stenges ned Så hva gjør jeg nå??? Hva er oppgaven til services.exe? Og hva inneholder den? Er den lik på alle paskiner som har feks XPpro SP1? Slik at det er bare å kopiere den fra en annen maskin? Har problemer med at den legges i karantene av virusprogrammet. Og det går ikke å fjerne viruset fra denne filen. Kun fra alle de andre filene som ble infisert. Endret 1. februar 2005 av Nervevrak Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Anyone? Kjedelig med alle feilmeldingene i oppstarten. Har prøvd en del forskjellige virusprogrammer nå. Men ingen takler problemet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kjipt, men du kan jo prøve å se om du kan starte i sikkerhetsmodus, hvis ikke så test et antivirusprog som kan kjøre fra commandolinja og ikke inne i windows , helst noe du kan legge på en bootcd / diskett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå