wilai Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 eg har en server som e ikke beskytte mot virus og eg vil vete om eg kan bruke dei vanlige virus proggram på server Lenke til kommentar
wilai Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 eheh eg kjøre win 2k3 server trail 180 days limit vist det har vore linux trenge eg ikke anti virus program Lenke til kommentar
kamus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjører Symantec selv, funker greit det. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Buker selv AVG (gratisversjonen) til Win Server 2003. Fungerer aldeles utmerket. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du kan vanligvis ikke bruke samme programmene på server utgaven av windows. Jeg finner i alle fall ingen gratis AV som funker på server 2003. AVG 6.0 funket, men 7.0 funker IKKE. (Om noen finner noen så send meg en PM!) Hvilken alternativ som er det beste er umulig å svare på. Alle har forskjellige preferanser og erfaringer. Selv sverger jeg til Norman, andre velger NOD32, Norton eller Kaspersky. Alle er gode alternativer... lykke til med valget. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Buker selv AVG (gratisversjonen) til Win Server 2003. Fungerer aldeles utmerket. Du kjører fortsatt på 6.0? Fra nyttår fjernes support på den, så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Nå kjører jeg en evalueringsversjon av Bullguard, men den er jo full av alt annet dritt. Jeg vil bare ha en enkel AV! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 eheh eg kjøre win 2k3 server trail 180 days limitvist det har vore linux trenge eg ikke anti virus program Hvis det er en webserver eller filserver er det kjekt å ha AV. Ikke for å beskytte serveren, men alle maskinene den deler ut filer til. Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 FSecure fungerer flott på 2003 server (egen versjon for server) Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 blir ikke dette litt det samme som athlon vs intel, de fleste er vel ca like bra, men du har noen fordeler på noen antivirus, men de har også ulemper. det beste jeg kan gi er, ikke installer 2 på samme maskin, det funker dårlig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bruker TREND på win2k server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå