Tootimes Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei mennesker. Vet dere noe om dette? Hvor mye kraft tar en ekstra skjerm egentlig? Altså fra grafikkortet? Hadde tenkt å ha temper o.l oppe mens jeg spiller f.eks, så jeg kan "se hva som skjer". Det er litt kranglete her om dagen. Jeg synes ikke jeg merker noe særlig forskjell ,men er det noen av dere som vet noe om dette? ... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg prøvde dette med et GF FX 5200 128mb skjermkort. Jeg pleier normalt å ha maks 60 fps i CS, med dualscreen så hadde jeg bare 30 fps Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjører to lcd skjermer på mitt 6800GT kort ... merker ingen nedgang i fps ved bruk av to skjermer kontra en. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det har en del å si på tregere grafikkort og er avhengig av oppløsningen du kjører. Det er bare å se på han ovenfor som vitner om det. Men har du ett kraftig kort så har det veldig lite å si i spill som ikke krever alt for mye. Lenke til kommentar
benlen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Litt utenom det egentlige spørsmålet men ville bare nevne det Vet ikke helt med ytelses forskjell men det er jo ofte litt trøbbel med forskjellig oppløsning og så. Derfor har jeg en profil (i nView) til to skjermer og en som bare bruker den ene skjermen(DVI). Også har jeg laget et hurtig tast til å veksle mellim disse! Det funker veldig bra! Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 fikk problemer med refreshrate fixen ved bruk av to skjermer. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dette 'problemet' ordnes lett i innstillingene i driverene til skjermkortet. Bytt om fra Dual View til Singel Display. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei mennesker. Vet dere noe om dette? Hvor mye kraft tar en ekstra skjerm egentlig? Altså fra grafikkortet? Hadde tenkt å ha temper o.l oppe mens jeg spiller f.eks, så jeg kan "se hva som skjer". Det er litt kranglete her om dagen. Jeg synes ikke jeg merker noe særlig forskjell ,men er det noen av dere som vet noe om dette? ... Det koster litt, men ikke alt for mye (er ihvertfall min efaring), jeg har endel dill kjørende på min sekundære monitor, og det bruker ca 7-8% CPU og 50-60 Megs RAM. Dette er jo ressurser som spillet "mister". AtW Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tusen takk for svar folkens. Jeg har nettopp kjøpt nytt kort,så da regner med at det ikke vil ha så veldig mye å si,nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå