objorkum Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Virker /dev/hda7 /mnt/windows/osshare auto defaults 0 0 ? da får jeg bare lagt til filler som root ikke som bruker. må jeg legg til umask=000 Ja, om alle brukarar på boksen skal kunne skrive/lese frå partisjonen må det vere slik. Om berre din brukar skal få skrive/lese, kan du bruke "uid=<uid>". Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg får ikke lest av partisjonen i windows etter at jeg skrev til i FC3. jeg har ikke problemmer med å skrive til i fc3 Da det sto /dev/hda7 /mnt/windows/osshare vfat rw,auto,umask=000 0 0 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Veldig rart. FAT har alltid funka glimrende her. Prøv diskoppretting eller kva det heiter i Windows, er vel "chkdsk" i kommandolinja elns. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg får ikke lest av partisjonen i windows etter at jeg skrev til i FC3. jeg har ikke problemmer med å skrive til i fc3 Da det sto /dev/hda7 /mnt/windows/osshare vfat rw,auto,umask=000 0 0 Du mener at det ikke kommer noen filer fram når du ser i mappen der du har mountet Windows-partisjonen, eller får du en feilmelding? Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 dume meg så på feil partisjon. jeg så på den som linux ligger på. så det har fungert hele tiden. Takk for all hjelpen jeg har fått. God Jul og Godt nytt år til alle sammen Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 dume meg så på feil partisjon. jeg så på den som linux ligger på. så det har fungert hele tiden.Takk for all hjelpen jeg har fått. God Jul og Godt nytt år til alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå