Crewer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 I dag når jeg sto opp oppdaget jeg noe merkelig, pcen hadde restartet seg.. Vet ikke hvorfor eller når. Rammen står på 2-3-6-2 2.70 volt.. Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs Kan det ha noe med det å gjøre? Rammen tåler 2-3-6-2, men vet ikke om volten er riktig. siden den rebootet seg er det jo noe galt.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Rammen står på normal innstillinger, hvis ikke du har klusset noe innpå bios da. Hvis du har det, så kan du jo stille tilbake Hvis ikkke det fixer saken, kna du jo pøve å starte med bare en ram brikke i pcen. Så finner du hvilken en som streiker, du kan også kjøre mem86 for å finne minnefeil. Lenke til kommentar
six Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 I dag når jeg sto opp oppdaget jeg noe merkelig, pcen hadde restartet seg.. Vet ikke hvorfor eller når. Strømbrudd ? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Heheh det kan være logisk forklaring liker dei best :-) Ikkje vitsi å stresse viss den ikkje gjere det samme igjenn Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ok, nå fikk jeg bluescreen.. Gikk rett inn i bios når maskine startet opp, og resatte den til default. Satte så ram-hastigheten fra 166mhz til 200mhz(pc3200) får jeg bluescreen en gang til er vel feilsøking nødvenig.. noen som har forslag til hva problemet kan være? ; Har sjekket ytelsen, og det er noe surr med rammen enda jeg resatte bios; ytelse.jpg den gule streken er ram. Endret 12. desember 2004 av Crewer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå