andrenos Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg skal kjøpe meg en en ekstern harddisk, men jeg er litt i tvil på hvilken jeg skal ha meg Jeg har lyst på en billig, som samtidig har mye plass.. Jeg har sett litt på denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33193 Er det noen som har noe å si på dette? Tar mer enn gjerne imot forslag Men det jeg syntes var bra med denne er at det er 250 GB plass og at den koster 1500,-.. Noen som har erfaringer med LaCie harddisker?! Det er også en annen ting jeg lurer på; kan man installere ting på en ekstern harddisk?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den er sikkert bra den disken der, men hvorfor ikke kjøpe en sånn og en sånn? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den er sikkert bra den disken der, men hvorfor ikke kjøpe en sånn og en sånn? Det blir jo uten tvil raskere, men hvordan er det med tilkobling? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvorfor blir det raskere? Snakket nettopp med en som hadde en slik ICYBOX-løsning, den hadde plutselig begynt å ryke en dag, bye bye harddisk. Har forøvrig den samme eksterne Lacie du ser på, bortsett fra at jeg har firewire-versjonen. Fungerer som bare det den. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Den er sikkert bra den disken der, men hvorfor ikke kjøpe en sånn og en sånn? Må jeg ikke installere et OS på den? Og det blir jo samme pris egentlig.. Og hvordan er det å spille spill som er lagt inn på den harddisken? Lagger det da? Endret 12. desember 2004 av andrenos Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den er sikkert bra den disken der, men hvorfor ikke kjøpe en sånn og en sånn? Det blir jo uten tvil raskere, men hvordan er det med tilkobling? Du plugger HD'n rett i den, det gjorde eg vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå