Gaston Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei Noen som kan hjelpe meg å forklare meg hva det er? Må nesten ha det inn med t-skje ... Skjønner ikke heilt denne loven...noen som vet mer? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Herr Google svarer, men han er Faens lei av at en tredje parts bruker må bruke han og ikke den brukern som lurer. [han er hissig, tror du burde huske det ellers kommer han nok og banker dritten ut av deg. Så for din egen sikkerhet bruk Google før du poster.] Juridisk om loven http://www.lovdata.no/all/nl-20001221-105.html om og med loven http://www.knat.no/angrefristloven.htm NESTE GANG, BRUK HERR GOOGLE (!!!!!11)(!!!!)(!) ! (11111) [Over drivelser skaper vistnok poeng...] Endret 12. desember 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Google og lovdata har innvikla svar....noen som kan gi meg det med sine egne ord? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du har rett på å angre et kjøp på over 300kr i 10 dager etter handelen, når handelen foregikk over nett, telefonsalg eller utenom et fast utsalgssted. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du har rett til å angre i 14 dager etter mottat vare om du har kjøpt varen over nett, telefon eller utenom fast utsalgssted. om du ikke fikk med angrefristskjema, kan du angre i 3 måneder etter mottat vare. Om du ikke har fått opplyst om angrerett i det hele tatt, kan du angre et helt år etter (tror eg) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Du har rett til å angre i 14 dager etter mottat vare om du har kjøpt varen over nett, telefon eller utenom fast utsalgssted. om du ikke fikk med angrefristskjema, kan du angre i 3 måneder etter mottat vare. Om du ikke har fått opplyst om angrerett i det hele tatt, kan du angre et helt år etter (tror eg) Takker for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå