ArmenMinAU Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei hei Jeg og en kamerat bestemte oss her en dag for å start en ny clan (CS). Etter litt tenking kom jeg på Black Safari Kan noen fortelle meg hvilken måte å skrive Black Safari på er den kuleste å bruke i nicket? ex: BS - nick Det ble stygt, så derfor tenkte jeg at noen her kunne finne på noe bedre GLHF Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg synes eksempelet var greit, det blir bare tåpelig med alle merkelige tegn og krusseduller navnet. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Navn: black safari Nick: bs.nick Ser hvor du fikk navnet fra forresten Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 [blackSafari]nick eige Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Navn: black safariNick: bs.nick Ser hvor du fikk navnet fra forresten Hehe...man vet jo aldri Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 black.safari // Nick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå