comrad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Vi Ibsen Art hadde en utfattelig kjedelig lørdagskveld i går, derfor bestemte vi oss for å lage en film! Filmen kan lastes ned fra hjemmesiden vår Eller du kan bruke direkte link Filmen varer i 47 sek. EDIT: Raskere server er ordnet! Endret 13. desember 2004 av comrad Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ganske genial den.. Fine effekter osv! Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ganske festlig liten film. Men gud, gjør noe med internett siden deres, tok meg 15 min og laste ned 7 mb.. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ganske festlig liten film. Men gud, gjør noe med internett siden deres, tok meg 15 min og laste ned 7 mb.. Filmen ligger på en ekstern server fra telenor, så det pleier, og burde gå fort! Men takk for gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 det kan jo hende at det var min internett som var rar i går kveld Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det går tregt for meg også. Det har det gjort hver bidige gang jeg har lastet ned fra dere. Kanskje Telenor er så kyniske at de bare lar Telenorkunder få laste ned i høy hastighet? Uansett; ganske så stilig film. Men jeg tror det ville vært fint med et nærbilde av hamburgeren (?) julenissen spiste. Skulle gjerne sett hva han spiste... Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Merkelig dette her... Jeg testet nettopp å laste ned og da fikk jeg 150 kbps, og det er vel rimelig raskt! Og jeg sitter her på en NGT tilkobling... Slik vi har det nå ligger internettsiden vår og størsteparten av filmene på en gammel pc hjemme hos comrad. Han har en vanlig NGT tilkobling, bravo tror jeg, så det sier seg selv at det aldri går raskere enn ca 40 kbps når man laster ned filmer derfra. Men derfor har vi lastet opp et par av de små filmene, Uskjønelig inkludert, på hjemmeområdet til en av oss på online.no! Og der får folk vanligvis grei fart fra, men tydeligvis ikke i dag! Så det er et mysterium for meg hvorfor det går tregt... Dersom problemet fortsetter får vi se om vi ikke finner ut av det! Vi så også i etterkant at burgeren var litt vanskelig å få øye på, men det tenkte vi ikke på under filmingen, desverre! Endret 13. desember 2004 av bj0rn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå