marlao Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *cosmo4-peek a boo *rascal flats - life is a highway Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 kan ikke noen med greie på html koding legge ut en playlist, liste med flere sanger på nettet og linke til den her? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hip hop er vel mest gnet syns jeg Stabil rytme og lett og trene til.. Pass på så du ikke begynner å synge med vis du er på treningsstudio xD Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Oj så ikke at det var en post fra 2004 Lenke til kommentar
pi. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Timbuktu! Funker for meg Edit: Og Fatboy Slim ^^ Endret 20. september 2007 av Pille_ Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Modjo - Lady... Teddybears - Cobrastyle Gammel tråd men er ute etter musikk sjøl... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Da fresher jeg opp tråden! Syntes vi burde hold eoppe Låtene. siste innlegg er fra 8 januar folks! Mason vs. Princess Superstar - Perfect (Exceeder) / Electro,House Da Rude - Sandstorm / Electro, Trance Coldplay - De meste funker! / Rock, Pop Madonna - Hung up / Pop Ice Cube - You can do it / Hip Hop Rick Ross - Push it (To The Limit) / Hip Hop Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made Of This) / Pop, Electro Eurythmics - Here Comes The Rain Again / Pop, Electro Franz Ferdinand - Take Me Out / Rock The Killers - When You Where Young / Rock Basement Jaxx - Red Alert / Funk Modest Mouse - Float On / Rock U2 - Beautiful Day / Rock Basement Jaxx - Take Me Back To Your House - / Pop, Funk EDIT: Float on - Modest Mouse Duger hardt! Endret 3. februar 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hør på det du liker og hører på ellers? Her går det i metal. Lenke til kommentar
mongo12345 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Zombie Nation - Kernkraft 400 Lagy gaga - just dance Endret 6. februar 2009 av mongo12345 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Cannibal Corpse, fin trenings musikk. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er stort sett to album det går i når jeg trener: Digitalism - Idealism. Slagsmålsklubben - Boss for Leader. For de som har spotify, her er eksempler på sanger fra hvert album: Slagsmålsklubben - Sponsored by destiny Digitalism - Idealistic Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hør på det du liker og hører på ellers? Her går det i metal. Støtter den. Skal du yte det lille ekstra så er jo Scarface Soundtracket "Push it to the limit" ganske effektivt^^ Lenke til kommentar
vernerik Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg sykler endel på ergometersykkel og savner derfor litt variert musikk både noe som kan være litt "drivende" og litt roligere. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg begynner å bli lei av treningslista mi på spotify, så om det er noen som har en spotify spilleliste eller bare tips til sanger, ville jeg blitt glad ( Hip Hop, Rap sjangeren) Lenke til kommentar
-kate Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg begynner å bli lei av treningslista mi på spotify, så om det er noen som har en spotify spilleliste eller bare tips til sanger, ville jeg blitt glad ( Hip Hop, Rap sjangeren) empire state of mind - jay-Z FT paralyzer-finger eleven echo - ciara unbelievable - kobojsarna earthquake - little boots Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hei! Jeg begynner å bli lei av treningslista mi på spotify, så om det er noen som har en spotify spilleliste eller bare tips til sanger, ville jeg blitt glad ( Hip Hop, Rap sjangeren) empire state of mind - jay-Z FT paralyzer-finger eleven echo - ciara unbelievable - kobojsarna earthquake - little boots Takker Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei hå. Her kan dere komme med musikk dere mener passer bra å trene til. \o/ La musikkanbefalingene fly. Jeg liker å trene til aggresiv musikk. Da får jeg den deilige følelsen av "rage" når jeg trener og oppnår grensene mye mer en normalt! Vil absolutt ambefale litt heavy musikk mens du trener! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå