H4ngm4N Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Slipknot - The Heretic Anthem Slipknot - Duality Slipknot - Vermillion Bloodhound Gang - The Bad Touch Opeth - Master's Apprentices Pagans Mind - Aegean Shores In Flames - Pinball Map In Flames - Bullet Ride Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nine Inch Nails! Sett på The Downward Spiral på øret og begynn å spring... Ved en lengre økt peis gjennom hele The Fragile Dette er perfekt for løping, sikkert mindre egnet i studiotrening.... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Nabolaget - Stepp Bækk edit: Innlegg nr 700 Endret 22. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Rocky soundtrack... Uten tvil! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 50cent sanger er fett sjø og div fast punk rock Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Diverse Tool sanger. Nja... Altfor rolig til trening. Prodigy generelt.Mer enig der. Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Limp Bizkit, Slipknot, Rammstein, Puff Daddy, 50cent 666 - Devil Captian Jack Holder jo bra tempo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Pusher litt liv i denne tråden igjen ettersom jeg selv er ute etter god treningsmusikk Nå for tiden hører jeg mye på In Flames, Metallica, AC/DC og Iron Maiden når jeg trener men trenger tips til andre artister/sanger musikken blir en mer og mer sentral faktor i treningen min. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 The Haunted, Pantera, noe Led Zeppelin og kanskje noe power metal.. (?) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 The Haunted, Pantera, noe Led Zeppelin og kanskje noe power metal.. (?) 6764690[/snapback] The Haunted er genial treningsmusikk Har hørt en del sånn type musikk i det siste. Bar fortsett med forslag folkens. Lenke til kommentar
Bompi89 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Datarock og Hellacopters... Det får man energi av Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Sanger så låter bra og gir meg en følelse av å ikke være tilstede... drømme meg bort Glemme helt at eg er sliten, uten musikk ville eg rett å slett ha stoppet, musikk er et must i jogging! For meg så varierer musikken eg hører på periodevis. Noenganger går det i rock/punk, andre ganger trance. Har tom hatt en periode med hevy metal! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Sanger så låter bra og gir meg en følelse av å ikke være tilstede... drømme meg bort Glemme helt at eg er sliten, uten musikk ville eg rett å slett ha stoppet, musikk er et must i jogging! 8342771[/snapback] Helt enig! VAr ute og jogget i skogen forleden dag. Den runden jeg løper er bare 2,3km lang, så jeg løper den ofte 2 ganger. Men når jeg kom tilbake til huset etter den andre runden, begynte "Computer Eyes" på iPoden, og jeg bare måtte løpe en runde til for å høre ferdig den sangen Når jeg løper intervaller, bruker jeg min standard "motivasjons-spilleliste:" Jason Hayes - A call to arms (warcraft soundtrack) Toshiro Masuda - Strong and strike (Naruto soundtrack) Toshiro Masuda - The raising fighting spirit (Naruto soundtrack) Survivor - Eye of the tiger Ennio Morricone - Ecstasy of gold (il bouno, il brutto, il cattivo soundtrack) Rocky soundtrack - Going the distance Rocky soundtrack - Gonna fly now Med den listen der løper jeg til jeg stryker med EDIT: Wow denne tråden var gammel Endret 9. april 2007 av Speik Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Slipknot egener det seg ikke akkurat å jogge til.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sanger så låter bra og gir meg en følelse av å ikke være tilstede... drømme meg bort Glemme helt at eg er sliten, uten musikk ville eg rett å slett ha stoppet, musikk er et must i jogging! For meg så varierer musikken eg hører på periodevis. Noenganger går det i rock/punk, andre ganger trance. Har tom hatt en periode med hevy metal! 8342771[/snapback] Jeg hører ikke på musikk når jeg jogger, men jeg jogger bare en runde på 3,7 km, så det går ganske fort Konsentrerer meg heller mer om og presse meg hardt og løpe fort... De gangene jeg jogger lengre runder som 6 km ++ løper jeg som regel med andre og da snakker man bort tiden ;P On topic: Når jeg trener styrke hører jeg alltid på Iron Maiden Det gir meg litt ekstra energi Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Takk for alle tips vedr. coopertest-tråden. Greit 3100m og 6er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå