inaktiv000 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg en bærbar fra NetShop, både på grunn av meget hyggelige priser, samt at jeg har hørt mye bra om supporten. Da jeg sendte en mail med et par enkle spørsmål sist lørdag, regnet jeg derfor nesten med å få svar rundt mandag/tirsdag. Nå har jeg ennå ikke fått svar, etter 5 virkedager... Er ikke NetShop så fantastiske som alle skal ha det til lenger? Lenke til kommentar
Ntenz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 etter så lang tid ville jeg brukt hodet litt å sendt en ny mail eller ringt Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 etter så lang tid ville jeg brukt hodet litt å sendt en ny mail eller ringt Jeg ville bare ringt. De er kjempegreie å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 OK, jeg sendte en ny mail i går. Kommer det svar på den i løpet av noen dager er jeg selvsagt fornøyd, alle mailsystemer kan jo ha litt hikke Det er desverre ikke så lett å ringe i hverdagene, ettersom jeg er i forsvaret. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kanskje din mail er tatt av deres spam filter, eller deres svar er tatt av ditt spam filter. Eller det kan være "mennesklig svikt". Nå som det nærmer seg jul, blir det vel hektisk og hett om øra på de som jobber på Netshop også. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Bare ringe i tjenestetida da Hadde så mye dødtid troppen min at folk satt på rommene og spilte pc i tjenestetid Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hadde det vært så vel... har tre prøver (teoretiske) neste uke, samt må gjøre 80 oppgaver til fredag for å få perm Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hadde det vært så vel... har tre prøver (teoretiske) neste uke, samt må gjøre 80 oppgaver til fredag for å få perm Hvor er du stasjonert da? filosofikompaniet i universitetsbataljonen? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hmmm kanskje netshop har blitt for store, når jeg kjøpte pc av de svarte de i løpet av 2 min. På en lørdags kveld (4 måneder siden) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Fjernskriver Ratt, sambandskurs... visstnok det hardeste teoretiske kurset man kan få i førstegangstjænesten. Varer 9 uker. Forresten, jeg gikk inn i militæret for å få et friår fra skole Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hmmm kanskje netshop har blitt for store, når jeg kjøpte pc av de svarte de i løpet av 2 min. På en lørdags kveld (4 måneder siden) Wow :| Var slike hendelser jeg hadde hørt om, så derfor regnet jeg med at de ville svare hvertfall rundt mandagen Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du bruker vel [email protected] ? Lenke til kommentar
tjodrik Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har akkurat kjøpt 1557 fra Netshop, men sendte mail med diverse spørsmål først. Jeg fikk svar med en gang. Siden de svarte så kjapt, så sendte jeg en rekke detaljspørsmål, som jeg fikk svar på med en gang igjen. Syntes at det lovet godt, så jeg kjøpte den. Kundebehandlig og support er faktisk viktigere en mange skjønner ... Så får vi se om supporten er like god om det skulle være noe feil med maskina da (Jeg savnet derimot litt mer info om varene på nettsidene deres. Komplett f.eks. er mye bedre der) Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har nok brukt rett adresse, og tviler på at noen spamstopper i en av endene har tatt mailene, ettersom jeg har fått automatisk bekreftelse fra [email protected] begge ganger. Det er ikke noen stor sak, eneste grunnen til at jeg tar opp at det har tatt en uke (med mange helgedager, vel å merke), er nettopp det at jeg hadde hørt at NetShop var så fantastisk raske. Derfor var forventningene mine litt vel høye vil jeg tro Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvis du ringer de i tjenestetiden, svarer de umiddelbart. Lenke til kommentar
Oggy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så de bruker ikke mail der i gården nei, herlig........ Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Boys boys (.. and girls?)! Det var da ikke moro lesning å se at dere ikke får svar på e-postene deres. Vi benytter et meget lurt system for å håndtere e-post, et system som påser at all e-post blir besvart og i riktig rekkefølge. I dette systemet skal teoretisk ingen e-post falle bort så sant det ikke er en direkte teknisk feil. Snakker om teknisk feil så hadde vi dessverre en kort nedetid på fredag i forrige uke slik at noen innkommende e-poster forsvant. Som det da står på nettsiden vår så er det bare å sende disse på nytt. Vi beklager selvfølgelig dette. Det nevnes også i denne tråden at det er viktig å sende e-post til riktig sted. Sender man en sak til "feil" adresse kan dette medføre at det tar noe ekstra tid å besvare deres e-post. Generelt så besvarer vi all e-post umiddelbart og i alle fall innen 24 timer. Har du ikke fått svar innen da så anbefaler vi at du tar kontakt med oss på telefon eller evt. prøver å sende på nytt. I den konkrete saken her er jeg noe usikker på hva som kan ha skjedd, men som andre oppfordrer så er vi bare en telefon unna for å fikse dette. Ring oss mellom 08:00 og 20:00 på 33 42 22 22 Julehilsen, Andreas S - Netshop Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Boys boys (.. and girls?)! Det var da ikke moro lesning å se at dere ikke får svar på e-postene deres. Vi benytter et meget lurt system for å håndtere e-post, et system som påser at all e-post blir besvart og i riktig rekkefølge. I dette systemet skal teoretisk ingen e-post falle bort så sant det ikke er en direkte teknisk feil. Snakker om teknisk feil så hadde vi dessverre en kort nedetid på fredag i forrige uke slik at noen innkommende e-poster forsvant. Som det da står på nettsiden vår så er det bare å sende disse på nytt. Vi beklager selvfølgelig dette. Det nevnes også i denne tråden at det er viktig å sende e-post til riktig sted. Sender man en sak til "feil" adresse kan dette medføre at det tar noe ekstra tid å besvare deres e-post. Generelt så besvarer vi all e-post umiddelbart og i alle fall innen 24 timer. Har du ikke fått svar innen da så anbefaler vi at du tar kontakt med oss på telefon eller evt. prøver å sende på nytt. I den konkrete saken her er jeg noe usikker på hva som kan ha skjedd, men som andre oppfordrer så er vi bare en telefon unna for å fikse dette. Ring oss mellom 08:00 og 20:00 på 33 42 22 22 Julehilsen, Andreas S - Netshop Se på den du. ser ut som om det kan ordne seg gitt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2004 Må bare nevne at supporten absolutt er tilstede, sendte PM til NetShop her på forumet, som sporet mailen. Jeg fikk svar dagen etter (mailen min var visst sendt en søndag) - før 10 om morgenen! Sannsynligvis er det Gmail som ikke vil motta av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå