HåkonN Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 .....dasspapir med bilde av George Bush på.. +++ www.halflife.com :!: Merklig at de ikke har tatt det navnet.... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Heeaheahea :!: :!: Hvordan har den kommet seg dit? Hacka siden eller noe? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Heeaheahea :!: :!: Hvordan har den kommet seg dit? Hacka siden eller noe? Fordi www.half-life.com er vel det de fleste leiter etter men www.halflife.com er det vel mange som prøver på og siden halflife.com var ledig så er det vel ganske fint å selge noe der for det er mange som leter etter hl siden... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Lurer på hvor mange som faktisk kjøper sånt dasspapir. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 står øverst på min liste til jul Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hehe..lurer på om de har bilde av bondevik.alltid hatt lyst å drite på han! Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Eller bare hun der i KRF som jeg alltid glemmer navnet på.. hun Valgjerd kanskje? Hun som er mot alt morsomt. Kunne gjerne tenkt å tørka meg i rævva med henne! Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Denne er vel litt feilpostet? Passer vel bedre på Humor. Dette har vel egentlig ikke så mye om Half-life å gjøre, det har mest om dasspapir å gjøre. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Eller bare hun der i KRF som jeg alltid glemmer navnet på.. hun Valgjerd kanskje? Hun som er mot alt morsomt. Kunne gjerne tenkt å tørka meg i rævva med henne! Ville ikke hatt det jævla stygge trynet i ræva engang jeg.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 *rope på fredrikrb* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå