Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkskortet = unknown Device

Anbefalte innlegg

På Laptopen min så har jeg et nettverkskort som jeg ikke husker navnet på. Men på grunn av det så får jeg dessverre ikke koblet meg til nettet for å hente drivern som XP anbefaler. Hva kan jeg gjøre? I Device manager står det at det er :

Other devices - Unknown Device. Jeg er sikker på at dette er nettverkskortet, men hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en IBM Thinkpad T20, men lurer virkelig på om nettverkskortet ikke kom sammen med laptopen, og at den bare ble satt inn etterpå. Kjøpte den på Qxl, men får dessverre ikke tak i personen som har solgt den. Den virker knirkefritt i alle andre områder

Lenke til kommentar

Et PCMCIA-kort er et sånt kort som du bare dytter inn på siden av laptopen, du trenger altså ikke åpne den.

Det er eneste typen nettverkskort (bortsett fra USB) han du kjøpte den med kunne ha satt i ekstra.

Hvis det ikke er PCMCIA-kort så må det ha fulgt med laptopen, dermed ligger det på IBM sine sider.

Lenke til kommentar
Et PCMCIA-kort er et sånt kort som du bare dytter inn på siden av laptopen, du trenger altså ikke åpne den.

Det er eneste typen nettverkskort (bortsett fra USB) han du kjøpte den med kunne ha satt i ekstra.

Hvis det ikke er PCMCIA-kort så må det ha fulgt med laptopen, dermed ligger det på IBM sine sider.

Åh, er dette sant? Neimen da er det virkelig ikke no problem da.. Tusen takk

Lenke til kommentar

Åh, er dette sant? Neimen da er det virkelig ikke no problem da.. Tusen takk

;)

Det finnes forresten et program som lar deg se hva slags deler du har i maskina di, Everest Home Edition(het tidligere Aida32).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...