ka1ser Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg og en kompis tenkte å lage en Case-mod, men vi trenger ideer til hva vi skal lage den av. Noen ideer? alt blir mottatt med takk! Det er snakk om en Compaq 467mHz eller noe slikt, det er hannes PC, så jeg er ikke sikker på målene. Kom med ideer, så skal dere få se worklog! Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 skjært ut vindu, gjerne noe litt originalt, altså ikke bare en firkant...lakkere kassa...finn på en slags theme... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 F.eks Metallica case-mod Lenke til kommentar
YuckyClown Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Skjer ut et lite hull, putt inn plexi-glass, graver inn logo/navn/hva du måtte ønske, sett led-lys i sidene av plexi'en slik at de lyser rett igjennom. Da vil det du har gravert inn lyses opp, mens resten er gjennomsiktig. BeQuiet Blir sinnsykt tøfft (Syns jeg ihvertfall) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Ja kanskje Metallica... Men tenkte mer på å bygg PC'en inn i en koffert, eller kanskje i en gammel radio el.liknende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå