Gå til innhold

Får ikke p900 til å virke. HJELP?

Anbefalte innlegg

Jeg har installert "my p900" på pc'en min, og gjort alt. Men nå vil jeg installere v-rally fra cd 2 som fulgte med. Så jeg koblet til docking stasjonen til pcen og gjorde instillingene på mob'n (kontrollpanel/kabel/instillinger) som det sto i bruksanvisningen. MEN når jeg prøver å installere v-rally eller andre programmer fra pc'en, står det at jeg må koble til p900 til pc'en for at det skal begynne installasjonen. Docking stasjonen lyser ikke gult (, som jeg har hørt den skal) og det står at ingen telefon er tilkoblet til pc'en. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen hjelpe :cry: ????

Endret av mbarone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å sende over installasjons filen fra pc'en til mobilen og innstallere det på mobilen?

nei NEI, ellers takk for hjelpa, men problemet er jo som det står at jeg ikke får kobla mobilen til pcen fordi den ikke blir gjenkjent. Og hvordan kan jeg da sende det fra pc'en til mobilen min? det er umulig, Men ellers takk :love::hmm:

Kan noen andre hjelpe?

Endret av mbarone
Lenke til kommentar

Hehe. Har hat det samme probleme med min, men når jeg bytta pc fra win 98 til xp, gikk alt fint. Men om den ikke lyser i dockin stasjonen er den ikke koblet til. Kan hende at ledningen er litt dårlig. Er den ny eller godt brukt?

Men om du endelig får det til å virke, så er det ikke sikkert at du får instalert v-rally. Du må ha 10mb ledig minne på telefonen, og da er det jo ikke plass til mye, for dette gjelder BÅDE internt og eksternt minne, så du vet det. Har ikke fått det til å virke hos meg. Si gjerne ifra om du får instaslert v-rally, for det vil jeg også :cry:

Lenke til kommentar
Skal det lyse gult i dockingstasjonen med en gang man kobler den til?

Vel, her lyser det mer grønt enn gult.

To tips:

På ikonet ved klokka (sys tray) har du noen piler som peker fra hverandre .

Høyre klikk, egenskaper... er usb haket av?

På tlf: kontrollpanet, forbindelse, kabel.... står denne på pc-tilkobling? (dette er rette valget)

Lenke til kommentar
Dockingstasjonen lyser ikke i det hele tatt. Hva gjør jeg? :sick:

Da er det nok ikke forbindelse. Dan lyser alltid, uansett om du har huket av på usb eller ikke, så lenge telefonen står i. Men om den er slått av lyser det ikke. Har du gått på forbindelser på telefonen, og inn på kabel og valgt pc-tilkobling?

Ville eventuelt gått til butikken hvor du kjøpte den, og be de teste den men sin dockingstasjon (om de det, og har pc suite for P900 på pc´en da) Eller om du vet om en som har dockingstasjon som du kan låne av. Tror den er noe feil med dockingstasjonen siden det ikke lyser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...