Gå til innhold

Klarer ikkje å komme i gang

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at HTML-eliten er å finne i Bergen :D

words!

- Jeg er også fra Bergen :p

btw: jeg syntes det var helt greit å lere det på htmldog jeg...

Godt forklart og enkelt lagt opp med:

* HTML Beginner

* CSS Beginner

* HTML Intermediate

* CSS Intermediate

* HTML Advanced

* CSS Advanced

:w00t: HTMLdoh :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vel, no føler eg at er kommet ganske godt igang. Eg har lært mykkje

HTML og CSS, eg klarer no å bruke hover og liknande. Eg har leikt mg mykkje med å lage menyer. Kva skal eg gjere no? korleis skal eg fortsette, skal eg begynne med graffik? Kva skal lagast i css og kva med graffik?

Trenger hjelp til å ta neste steg.

Lenke til kommentar
Vel, no føler eg at er kommet ganske godt igang. Eg har lært mykkje

HTML og CSS, eg klarer no å bruke hover og liknande. Eg har leikt mg mykkje med å lage menyer. Kva skal eg gjere no? korleis skal eg fortsette, skal eg begynne med graffik? Kva skal lagast i css og kva med graffik?

Trenger hjelp til å ta neste steg.

Jeg ville startet med å lage en veldig enkel side, prøvd meg fram med forskjellig layout...Jeg startet med å lage designet i PS, før jeg lærte HTML/CSS, som selvfølgelig var en stor feil ;) Kom aldri i gang fordi jeg ikke hadde de grunnleggende kunnskapene, og var nær ved å droppe hele greia..Startet på nytt igjen, og har nå laget en mye enklere side(laget med HTML/CSS/PS), nesten ikke beholdt noe fra første PS design..er nå over halvferdig med siden(venter på webhotell så jeg kan lage forum, bildegalleri osv)..den er ganske enkel, men er rimelig fornøyd med den siden det er tross alt den første siden jeg koder..

Så mitt råd til deg er at du fortsetter å ta små steg, ikke prøv å lage en "proff" side med en gang men prøv deg fram med forskjellige metoder..les så mange tutorials og guider du får tak i..ellers kan det lett gå i stå..noen tanker fra en noob til en annen ;)

post nummer 400 :fun:

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...