Kanetheheatsink Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Hvis jeg står i kø, og det blir min tur, midt på natten da jeg sikkert sover, og jeg ikke svarer, hva sjer da? hvor lang tid har jeg på å svare etter det blir min tur? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Har vel 48 timer på deg eller noe slikt. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Dette står så nøye forklart. Vær så snill prøv å les litt, alle spør jo om de mest dumme spørmålene nå, og de som er til og med uthevet med fet skrift. Du har 48 timer på deg etter du har kommet fram i køen til å betale og velge hvor mange billetter du skal ha. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 okey. men jeg kan jo ikke bestille mere enn 1 bilett :S Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) okey. men jeg kan jo ikke bestille mere enn 1 bilett :S Hvordan vet du det, ettersom at du står i kø? Andre kan bestille opptil 5. Endret 12. desember 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 jeg sjønte det som at man bare kunne bestille 1 bilett. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 "Du vil kun få lov til å legge inn 1 -en- ordre for inntil 5 -fem- billetter i kø-systemet." Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 ahaa! da sjønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå