ATi-Radeon Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) [email protected] to me Show options 12:15pm (48 minutes ago) Vi har en dårlig melding om at vår leverandør av iPod har gått konkurs. Vi har derfor måttet skiftet leverandør og må desverre sett sette opp prisene. Men vi er fremdeles under markedsprisen i Norge, og jobber med å få prisene lavere. Alle iPod bestillinger vil bli slettet i løpet av dagen og det kommer også nye priser i dag. I morgen eller senere på dagen er det mulig og bestille på ny. Endret 29. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vi har en dårlig melding om at vår leverandør av iPod har gått konkurs. Vi har derfor måttet skiftet leverandør og må desverre sett sette opp prisene. Men vi er fremdeles under markedsprisen i Norge, og jobber med å få prisene lavere. Alle iPod bestillinger vil bli slettet i løpet av dagen og det kommer også nye priser i dag. I morgen eller senere på dagen er det mulig og bestille på ny. Mvh. El Import ja den der fikk jeg også idag.. satt jo egentlig bare og ventet på det, det virket for godt til å være sant Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg har flere ganger kjøpt ipod fra asia/usa via Ebay. Det er da butikker som og har ebay shop og det har aldri vært problemer med moms eller toll. sist fikk jeg en 3g ipod levert på døra for 1800,- inkl frakt. Har og bestillt dvd brenner og gitar utstyr fra amerikanske butikker uten at det har vært problemer med at jeg bor utenfor usa... poenget var vel egentlig at det er fullt mulig å importere ipod under bordet fra asia og sikkert tjene gode penger på det God jul! Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Nå har faktisk prisen steget fra 2000kr til 2599kr for en 20gb ipod på el-import, forstatt billig? Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore?family=iPod 2890,- hos Apple store, så litt billigere er det. Men for så lite penger føles det litt tryggere å kjøpe direkte fra Apple. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tja, du har vel egentlig rett på å få varen til annonsert pris, uansett? Da de "slettet alle ordrene" synes jeg dette høres ut som et useriøst opplegg. Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 ja, en skulle tro at så lenge du har bestillt en vare så kan de ikke slette ordren og sette opp prisen. Hadde vært gøy å høre hva forbrukerombudet sa om den saken. for meg høres dette ut som et "gutterom" selskap.. lille ole som skal tjene litt ekstra uke penger... Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 kan dere ikke bare la fyren holde på a? bedre med mange små bedrifter, en noen store ,som antagelig sitter på gulldassene sine og tørker ræva med 100-dollar sedler, mens de ler av oss dumme forbrukere. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 For en stund tilbake fikk jeg tilbud om å kjøpe en Mac til innkjøpspris, siden jeg har en kamerat som arbeider i en av de større Appleforhandlerne i Norge. Jeg ble selvsagt overlykkelig, og ba om å få sendt over en prisliste. For å si det sånn: med de marginene de har, så er det nesten overraskende at de gidder å selge maskinene i det hele tatt. En iPod koster fra 2290,- (mini)/2890,- (20GB) og oppover. Jeg ser at www.ipodnorge.tk og www.el-import.com annonserer med lavere priser enn dette. De prisene de har er lavere enn innkjøpsprisene for forhandlerne i Norge. Så da er det i alle fall sikkert at de selger varer som de har importert selv. En 40GB iPod selges av www.ipodnorge.tk for 2900. I USA koster denne $399 (ca. 2500,-). Legg så på 24 mva. og du er oppe i 3100... Ja, denne karen kan selvsagt ha gjort en kjempeavtale, men det lukter litt effent... Jeg vil bare oppfordre dere til å tenke dere om før dere hopper på disse tilbudene som popper opp. Med tanke på at www.apple.no sender portofritt, så er det maks noen hundrelapper å spare. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå