sKRud Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika.. Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 EL-IMPORT.COM Herre. hva mente du med det? Synes det bare var en svært troverdig webshop Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er vell bare å prøve dem ut da..Post erfaringene her! Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Noe nytt om denne el-import.com-saken? Noen som har fått ordrebekreftelser/varer e.l.? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika.. Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA Huh? Hva legger du i "forbruker elektronikk" egentlig? Jeg har kjøpt IDE kontroller, vifter og mer fra USA og bla dangerden.com sender jo til hele verden. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Forbruker elektronikk er forbruker elektronikk...Er slik elektronikk som man forbruker.. Er alt fra tver,kjøleskap, mp3 spillere, mini anlegg etcetc... Hvis du finner butikker som selger forbruker elektronikk er dette som du nevner små komponenter som ikke er av særlig verdi.. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika.. Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA Huh? Hva legger du i "forbruker elektronikk" egentlig? Jeg har kjøpt IDE kontroller, vifter og mer fra USA og bla dangerden.com sender jo til hele verden. hvis du vil vite mer finner du produkter under kategorien Consumer Electronics på ebay... det er disse gjenstandene det nesten ikke finnes internasjonale leverandører til... Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) er svært interessant denne el-import butikken.. prisene er jo latterlige lave! er spent på hvordan det går med de som har bestilt. Lurer på om jeg skal skaffe meg en ipod en gang på nyåret. Endret 22. desember 2004 av dvn Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Alle amerikasnke priser er uten moms, dette er fordi de forskjellige statene har forskjellige momsgrenser. Uansett, 250 dollar blir 1600 kroner med dagens kurs. Legg på momsen på 24 % og du er oppe i nesten 2000 kroner. Deretter kommer frakten. Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) dobbeltpost, sorry. Endret 22. desember 2004 av jaknudsen Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika.. Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA Hvor i all verden har du fått det inntrykket? 6 av 10 av de ti første nettbutikkene på denne amerikanske siden sender iPod Mini til Norge. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika.. Du er ironisk nå, ikkesant? Beklager hvis jeg synes det ikke kom tydelig nok frem nei, det var ikke irronisk... Det finnes ingen butikker i usa som har lov eller som vil sende forbruker elektronikk til land uten for USA Hvor i all verden har du fått det inntrykket? 6 av 10 av de ti første nettbutikkene på denne amerikanske siden sender iPod Mini til Norge. sorry det stemmer nok ikke..prøv å bestille derfra..De tar ikke visa eller mastercard som ikke er fra USA..Tror ikke du finner noen av de på den listen der som er villig til å sende til norge. I så fall kommer moms og frakt i tillegg å da er man opp på markedts pris i norge...Så da er det lite vits.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 kompiser har bestilt mp3 spillere fra usa og motatt pakken. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Siden jeg faktisk har prøvd å bestille ting fra USA vil jeg nevne at Amazon selger all slags forbrukerelektronikk og sender over hele verden. Jeg har aldri opplevd at noen system ikke takler utenlandske visakort som SKRud sier, men det som derimot er en "case" er at de bare sender til addressen som står på kortet ditt. For amerikanere er det sjelden noe problem siden du kan legge inn alternative addresser på kredittkortet ditt. I Norge derimot er dette ikke mulig eller mye mer vrient såvidt jeg vet. Cobos Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 sendte han mail for 2 dager siden, har ikke fått svar :o Lenke til kommentar
Kallen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Regner med at folk som har bestilt fra e-import siden sier fra når di får noe i posten, og deres erfaringer. ER veldig fristet til å bestille en ipod til den prisen :!: jeg sendte nettopp mail til en av di som jobber der. Han sa at grunnen til at prisen var så lav var fordi di var en ny bedrift, og at di trengte lave priser for å komme i gang...kjøper vi den? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei! Vi har mottat din e-mail og vil behandle den så fort som mulig.. Vennligst ikke svar på denne e-mailen! Behandlingstidene er: Mandag-Fredag 14.30-21.00 Lørdag-Søndag 12.00-16.00 21 desember sendte jeg mailen det svare fikk jeg, har jeg fått flere svar? Nei Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 når jeg bestilte "5 dager siden" sensdte jeg flere mail til han og fikk svar veldig fort. kan hende han er borte i jula da, mange som er det Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Siden jeg faktisk har prøvd å bestille ting fra USA vil jeg nevne at Amazon selger all slags forbrukerelektronikk og sender over hele verden. Jeg har aldri opplevd at noen system ikke takler utenlandske visakort som SKRud sier, men det som derimot er en "case" er at de bare sender til addressen som står på kortet ditt. For amerikanere er det sjelden noe problem siden du kan legge inn alternative addresser på kredittkortet ditt. I Norge derimot er dette ikke mulig eller mye mer vrient såvidt jeg vet. Cobos Amazon sender ikke forbruker elektronikk over hele verden. Prøv selv! Den som får sendt en ipod dra amazon skal jeg betale! Dette kan jeg! Å de kommet til å nekte deg å kjøpe den. Fakte fan.. Du kan forresten forandre adressen din også på amazon...bestilte en del utstyr til en kompis som bor i USA på mitt visa kort via amazon Endret 25. desember 2004 av sKRud Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 har dere fått pakken ? fikk lyst til å kjøpe derifra ipod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå