Mr.SS Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 noen som har bestilt derifra? Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) lurer på det samme som MR.SS. noen som har bestilt derifra? begynte å bestille for å finne ut betalingsmetode og frakt pris. jeg så ingen ting om betalingsmetode men frakten derimot skulle bli på ca 80 kr. det ser jo ut som at det er postoppkrav men da hadde vel frakten kommet på mer enn 80 kr? Endret 14. desember 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ingen som har bestilt fra dem? Lenke til kommentar
jaknudsen Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 whois el-import.com gir: Registrant: Kjell Magnar Ness Batsmannsvegen 23 Haugesund 5535 Norway Registered through: Hostean.net Domain Name: EL-IMPORT.COM Created on: 06-Dec-04 Expires on: 06-Dec-05 Last Updated on: 06-Dec-04 Administrative Contact: Ness, Kjell Magnar [email protected] Batsmannsvegen 23 Haugesund 5535 Norway 4752715133 Technical Contact: Ness, Kjell Magnar [email protected] Batsmannsvegen 23 Haugesund 5535 Norway 4752715133 Domain servers in listed order: NS1.VESTBERG.NET NS2.VESTBERG.NET Men det er kanskje eieren av hostean.net... Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 hmm:P Han kjell magnar bor ikke langt fra meg jo :o Er jo rett nedi veien her:o så viss det er han som eier el-import.com kan jeg jo bare ta turen ned viss jeg ikke får det jeg vil ha:D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 eller hva med at du stikker nedom og snakker med han om produktene osv. Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Spør som alle andre. Noen som vil prøve å kjøpe et billigprodukt for å teste shoppen? Og Kristoffer, hadde vært kult om du hadde tatt deg turen ned til ham. Her vurderes det sterkt å kjøpe... Billig! Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har bestilt en mini ipod fra han nå. har skrevet til han på mail og han virker hyggelig og han svarer fort. jeg valgte postoppkrav for sikkerhetskyld. som mange andre steder har han de ikke inne på lager nå men han skulle send een mail så fort han fikk de inn. Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har bestilt en mini ipod fra han nå.har skrevet til han på mail og han virker hyggelig og han svarer fort. jeg valgte postoppkrav for sikkerhetskyld. som mange andre steder har han de ikke inne på lager nå men han skulle send een mail så fort han fikk de inn. du skreiv til ham på mail.. Noe interessant vi burde vite? Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nå bestilte jeg også en ipod mini. Håper på det beste Er det forresten noen forskjell på lyden i fohold til vanlig ipod? Og leser at det skal være noen klager på batteriet.. Kan dette batteriet byttes ut? Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 har bestilt en mini ipod fra han nå.har skrevet til han på mail og han virker hyggelig og han svarer fort. jeg valgte postoppkrav for sikkerhetskyld. som mange andre steder har han de ikke inne på lager nå men han skulle send een mail så fort han fikk de inn. du skreiv til ham på mail.. Noe interessant vi burde vite? nei egentlig ikke. spurte ikke hvorfor det var så billig eller noe sånt. men han svarer veldig fort så dete r bare å sende en mail til han. men han sa at man kunne forhåndbetale eller betale via postoppkrav. som nevnt over så er de ikke inne på lager nå men han får inn i løpet av uken. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 En ting jeg ALDRIG skal gjøre er å bestille fra ei side med .tk addresse! Ingenting virker mer suspekt en det! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Noen som har fått iPoden dem har bestilt fra han? Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 nei som sagt så er de utsolgt og han får de inn til uken. veldig mange som kjøper ipod nå før jul Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 det går ikke, sorry...Det er ingen nettbutikker i USA som sender elektronikk til områder utenfor amerika..Det er en grunn til at Apple Store Norge er til... Jeg har kjøpt elektronikk fra bhphotovideo.com Men det var vel i i juli tror jeg... Men det var ikke en mp3spiller. Men er jo litt forståelig hvis en bestiller en ipod fra appleshop i Usa eller på apple.com istedenfor apple.com/no når man bor i Norge, så vil de bare bytte om. Men hvis en bestiller fra en butikk som utenom produsentens egen butikk så burde det gå greit. Jeg har også lest det med at amerikasnke butikker ikke sender uten Usa. Men det er ikke sikkert det gjelder alle? Bhphotovideo.com er jo en veldig stor og annerkjent butikk... Men det kan jo være at nye regler har komt. Men å kjøpe appleprodukter i Usa, enten via web eller folk en kjenner er jo en smart ting å gjøre hvis en ikke svømmer i penger når dollaren ligger på rundt 6,2 NOK. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 tar og bestiller nå jeg Postoppkrav Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvor bestiller du? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 EL-IMPORT.COM Herre. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 EL-IMPORT.COM Herre. hva mente du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå