RolfOve Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har en Nokia 3330 som jeg forsovet er fornøyd med bortsettifra batteriet. Har tidligere kjøpt nye batterier til denne mobilen, men gidder ikke å til stadighet kjøpe nye batterier mer. Mye av problemene med batteriene jeg har hatt, er at de har for lite strøm og det hender derfor (altfor ofte) at jeg går tom for strøm akkurat når jeg har en viktig samtale. Så jeg er altså interrisert i en ny mobil. Jeg kunne håpe at noen her inne kunne hjelpe meg å finne en mobil. Jeg har følgende kriterier: - Bra batteri, må være lithium (dette er vel standard nå) - Jeg rører ikke billig telefonene mer. Før synest jeg det var helt kurant å kjøpe en "billig" telefon, men nå har disse telefonene blir enda billigere og kvaliteten der til. Taster som ikke reagerer og "fargeskjermer" som ikke er mulig å tyde (ville heller hatt en god svart-hvitt skjerm). - Kamera hadde vært morro, men er ikke noe vits med mindre det er en viss kvalitet på bildene. - MMS - Gode knapper og god skjerm. - Det hadde også vært morro å sett noen anbefalinger på kamsjelltelefoner. - Godt OS- stabilt og oversiktelig grensesnitt. Spill og dill dall er uviktig. Hvis dere vet om noen spesielt gode tilbud med moderat-bruk mobilabbonement kan jeg gjerne få høre disse. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva med Nokia 7260? Skal vist ha 360t standbytid og opptil 3t taletid ifølge Nokia Norge Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Feilpostet. Les denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=338721 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg