ollonet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Noen som vet hva som er problemet når lyden tidvis blir borte. Lyden blir borte i et brøkdel av ett sekund og hyppigheten kan være fra ti sekunder og opp til noen minutter. Dette gjelder i alle spill eg prøver. Hadde vært fint om noen kunne komme med noen tips om hva eg skal gjøre. Gjelder også avspilling av .mp3 Endret 12. desember 2004 av ollonet Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Prøvd å bytte pci slot eller nye drivere? Endret 12. desember 2004 av Deosl Lenke til kommentar
ollonet Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Prøvd å bytte pci slot eller nye drivere? Har nettopp gjort begge delene. Kan og føye til at det skjer ved avspilling av mp3 og. Lenke til kommentar
ollonet Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Det var noen som nevnte at eg kunne forandre soundchannel til 44 el. Men det var litt difust og eg vet ikke hvor man for eksempel gjør det. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå