Gå til innhold

Pris på retail vs bulk! Samt webshopomtale!

Anbefalte innlegg

Er en merkelig sak som jeg lurer på, skjönner ikke helt hvorfor BenQ 1620 retail koster mindre enn bulk versjonen på MPX. Det skjönner jeg ingen ting av, men det er jo helt klart meget positivt da :!: Bare veldig overrasket...

En sak til også, Verbatim 16x DVD-plater koster betraktelig mindre enn 8x platene, også merkelig... Men det er kanskje fordi det ikke er så mange DVD-brennere som stötter 16x enda, har jo NEC og BenQ da men... Vet ikke helt jeg....

Artig greie :yes:

Er forövrig kjempefornöyd med MPX, de gjör en meget meget bra jobb, topp kundebehandling. Kan jeg anbefale på det sterkeste. Utvilsomt den webshoppen som svarer raskest på e-mail og som jeg aldri har hatt noe som helst tröbbel med. Varene har alltid kommet i löpet av 3 dager. Desidert den beste webshopen av de jeg har handlet hos :thumbup:

Har forövrig handlet hos både komplett, pcutstyr, psdata og multicom. PCutstyr var helt fryktelige vil ikke snakke om det en gang, komplett og psdata helt ok, mens multicom var si så der, utrolig lang ventetid, 1 måned på utstyret, men det var for 2 år siden. Tror bestemt at multicom har forbedret seg siden den gang

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...