ilex Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 n64zelda: prcania of light (får nesten tårer når jeg tenker på det) dog klarrer du ikke å få tittelen riktig (ocarina of time) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) HVILKE(T) N64 SPILL EN LIKER BEST DISKUTERES: HER Endret 4. januar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 SNES spill ja, vanskelig valg må jeg si der å, siden det er forferdelig mange gode titler til den gamle men gode maskinen. Men det spillet som har definitivt gitt meg mest glede er Super Mario serien, sukk, genial og elementær underholdning. Mener å huske jeg hadde Super Mario All stars liggende en plass, hm, lurer på hvor det har blitt av Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) jeg spiller heller på den første nintendoen, den med rektangulære konroller med to røde knapper... Her ruler spillet world cup.. Spilte det fra jeg var ca.3 år til jeg var 9, deretter ble det sony playstation,, Endret 4. januar 2005 av aragorn_sonofarathorn Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hadde vært gildt å ta det fram igjen i et par timer... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Min mening : (snes) Zelda : A Link To The Past DK Country serien Super Mario World ahh snes. mye bra å by på her... Lenke til kommentar
Sebastian Lind Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Såklart har de flesta av spelen på min lista redan nämnts av de som skrivit tidigare, men här kommer i alla fall mina favoritspel. SNES: Contra III: The Alien Wars Final Fantasy III (VI i Japan) Super Metroid Super Street Fighter II The Legend of Zelda: A Link to the Past ...Om du har lust för att importera spel ifrån Japan kan jag också rekommendera rollspelen Star Ocean och Der Langrisser. Lenke til kommentar
Radien Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har 119 stjerner, mangler en har alle 120 vet du hvor du finner den siste? kanskje jeg kan hjelpe Lenke til kommentar
ZooGiN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 #Da N64 har sin egen tråd om hvilke spill som er best: her, kan denne tråden holde seg til SNES.# Lagt til av It's me Jeg låner for tiden en gammel supernintendo og en Nintendo 64, så trenger derfor å få lånt/kjøpt meg noe spill til disse konsollene. Så nå lurer jeg på hvilke spill som er verdt å få tak i, hva er de beste spillene til disse konsollene. Lurer også på hvilken konsol som kom etter N64, var det da gamecube kom på markedet, eller var der en i mellom? N.64: -legend of zelda: oot -legend of zelda: majoras mask -goldeneye -perfeckt dark SNES: -legend of zelda: a link to the past -supermario all stars -street fighter spillene PS: dette er gode titler alle sammen.. snakker av erfaring.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 n64zelda: prcania of light (får nesten tårer når jeg tenker på det) dog klarrer du ikke å få tittelen riktig (ocarina of time) zelda: prcania of light hehe , den var ny Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 N64: Lylat Wars Super Mario 64 GoldenEye 007 Perfect Dark WCW/NWO Revenge Rampage World Tour Super Smash Brothers Pokemon Stadium SNES: Super Mario World Mario Allstars Bubsy Mickey Mouse in the great Circus Mystery *elsk* Tiny Toon Adventures: Buster Busts Loose Desert Strike Jungle Strike Donkey Kong Country 1 Sim City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå