Thlom Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg må da få lov til å si hva jeg mener om en sak uten å bli hetset for det i ettertid? Hvorfor det? Fremmer du intollerante og hatske meninger så er hets av din person på sin plass. Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte der og kreve respekt for dine hatske meninger overfor andre. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Øyøyøy, nå synes jeg vi bruker ordet "hat" over en lav sko her... Det går an å mislike noe uten å nødvendigvis hate det.. Endret 13. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg må da få lov til å si hva jeg mener om en sak uten å bli hetset for det i ettertid? MountainRivera: Du går ut i all offentlighet og omtaler en person som "jævlig ekkel" og ber han om å oppsøke psykolog snarest. Hva i alle dager får deg til å tro at du kan hetse en person i all offentlighet uten at noen hetser deg for det? Øyøyøy, nå synes jeg vi bruker ordet "hat" over en lav sko her...Det går an å mislike noe uten å nødvendigvis hate det.. Golfbag: Javisst, men når man går åpent ut og sier at en person er sinnsyk, jævlig ekkel og et emne for psykiatrien på grunn av hans seksuelle legning, går man langt i å spre hatske meninger slik jeg ser det. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg må da få lov til å si hva jeg mener om en sak uten å bli hetset for det i ettertid? Hvorfor det? Fremmer du intollerante og hatske meninger så er hets av din person på sin plass. Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte der og kreve respekt for dine hatske meninger overfor andre. Så jeg er hatsk og intollerant fordi jeg syns transeksuelle er ekle, å jeg mener de ikke bør få lov til å jobbe med unge? Da lurer jeg på hvordan du definerer hat? Endret 14. desember 2004 av MountainRivera Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg må da få lov til å si hva jeg mener om en sak uten å bli hetset for det i ettertid? Hvorfor det? Fremmer du intollerante og hatske meninger så er hets av din person på sin plass. Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte der og kreve respekt for dine hatske meninger overfor andre. Så jeg er hatsk og intollerant fordi jeg syns transeksuelle er ekle, å jeg mener de ikke bør få lov til å jobbe med unge? Da lurer jeg på hvordan du definerer hat? Meningene dine er hatske ja. De er irrasjonelle, fordomsfulle, intollerante og sårende. At du krever respekt for meningene dine mener jeg er direkte frekt. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg må da få lov til å si hva jeg mener om en sak uten å bli hetset for det i ettertid? Hvorfor det? Fremmer du intollerante og hatske meninger så er hets av din person på sin plass. Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitte der og kreve respekt for dine hatske meninger overfor andre. Så jeg er hatsk og intollerant fordi jeg syns transeksuelle er ekle, å jeg mener de ikke bør få lov til å jobbe med unge? Da lurer jeg på hvordan du definerer hat? Meningene dine er hatske ja. De er irrasjonelle, fordomsfulle, intollerante og sårende. At du krever respekt for meningene dine mener jeg er direkte frekt. Hvorfor er de hatske? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Fordi de trakkaserer mennesker som er annerledes. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Slettes ikke! For å trakassere noen må den andre parten også være til stede (det er 0%sjanse for at Esben Esther leser denne tråden... eller er det deg Olsen?) Dette er diskusjon og meningsytringer... at noen har en annen meninger betyr ikke nødvendigvis at de har feil. Ja til meningsmangfold, ja til ytringsfrihet! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Golfbag: Javisst, men når man går åpent ut og sier at en person er sinnsyk, jævlig ekkel og et emne for psykiatrien på grunn av hans seksuelle legning, går man langt i å spre hatske meninger slik jeg ser det. Transseksualitet er både en biologisk og psykisk tilstand, man kan godt si at denne mannen/kvinnen bør søke psykiatrisk behandling. Transseksuelle får nemlig psykiatrisk behandling og hormonbehandlig helt gratis i norge. At denne personen er "jævlig ekkel" er ikke til å feie under teppet. En sminket mann med skjeggstubber i dameklær blir ikke pent uansett hvordan du vrir og vender på det. At du angriper MountainRivera for å si sannheten, er vel for å være politisk korrekt. Eller tar jeg feil? Denne Ester er jo en offentlig person som må tåle drittkasting. Roper du like mye opp når folk kommenterer Bush eller Bondevik eller Michael Jackson`? Endret 15. desember 2004 av likferd Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er nok PK-pjatt som kommer fra Olsen ja.. (PK = Politisk Korrekthet) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 At du angriper MountainRivera for å si sannheten, er vel for å være politisk korrekt. Eller tar jeg feil? Denne Ester er jo en offentlig person som må tåle drittkasting. Roper du like mye opp når folk kommenterer Bush eller Bondevik eller Michael Jackson`? MountainRivera klagde på at han ble hetset fordi han gikk løs på Benestad på grunn av hans seksuelle legning. Jeg kommenterte da at han må forvente å få slike reaksjoner når han poster disse meningene i et offentlig forum. Jeg vil ikke si at dette var et forsøk på å være politisk korrekt fra min side, men et forsøk på å forklare at den som ytrer sine meninger i et forum på internett, må tåle å bli talt imot. Det er en del av spillet. Jeg er heller ikke så sikker på at det kan defineres som "sannheten" at Benestad er sinnsyk, jævlig ekkel og at han bør oppsøke psykiatrisk hjelp. Dersom Bush, Bondevik eller Michael Jackson hadde blitt omtalt som sinnsyke osv. fordi de var transseksuelle ville jeg nok kommentert det også, ja. At Benestad må tåle litt drittkasting er jeg forøvrig enig i da det på mange måter er han selv som har valgt å gjøre seg til en offentlig person. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Slettes ikke! For å trakassere noen må den andre parten også være til stede (det er 0%sjanse for at Esben Esther leser denne tråden... eller er det deg Olsen?) Dette er diskusjon og meningsytringer... at noen har en annen meninger betyr ikke nødvendigvis at de har feil. Ja til meningsmangfold, ja til ytringsfrihet! Uenig. Men hva vet du om at det sitter transer eller "dobbeltkjønnet" eller hva nå enn Esben Esther kaller seg og leser dette? hw.no er et offenlig forum og MR fremsetter trakkaserende meninger her. Mening. Joa, det er vel en mening å hevde at oppegående inteligente mennesker som Pirelli Benestad er "jævlig ekkle" og burde blitt innlagt. At meningene er fullstendig uten rot i virkeligheten sier meg at meningene er et resultat av fordommer. MR skal gjerne få mene det han vil, men jeg forbeholder meg den rett å peke på at meningene hans er trakkaserende, irrasjonelle og hatske. Transseksualitet er både en biologisk og psykisk tilstand, man kan godt si at denne mannen/kvinnen bør søke psykiatrisk behandling. Transseksuelle får nemlig psykiatrisk behandling og hormonbehandlig helt gratis i norge. Hvorfor bør denne mannen/kvinnen søke psykiatrisk behandling? Fordi han/hun er unormal? Det å være mann eller kvinne er også en biologisk og psykisk tilstand, men det er ingen som hevder at menn og kvinner bør søke psykiatrisk hjelp grunnet sitt kjønn. . . At denne personen er "jævlig ekkel" er ikke til å feie under teppet. En sminket mann med skjeggstubber i dameklær blir ikke pent uansett hvordan du vrir og vender på det. Hva som er pent er subjektivt. Som mann er ikke Pirelli Benestad stygg, men en ganske pen middelaldrende mann. Som kvinne ser Pirelli Benestad uvanlig ut, men ikke direkte stygg. Fordi du synes det er "Jævlig ekkelt" med menn i sminke og dameklær så betyr ikke det at dette er en objektiv sannhet. At du angriper MountainRivera for å si sannheten, er vel for å være politisk korrekt. Eller tar jeg feil? Sannheten? Er det en sannhet at Pirelli Benestad er sinnsyk, jævlig ekkel og ikke burde fått praktisere som lege pga sitt kjønn/sin legning? Det er vel heller subjektive meninger utledet fra fordommer mot alle som ikke er hetroseksuelle. Jeg angriper MR fordi jeg respekterer Pirelli Benestad for den han/hun er og fordi jeg mener det er irrasjonellt å dømme folk for deres kjønn/legning. Det er nok PK-pjatt som kommer fra Olsen ja.. (PK = Politisk Korrekthet) Hvorvidt det er politisk korekt eller ei er irrelevant så lenge det er sant. At den fordomsfulle delen av høyresiden slenger om seg med PK stempelet på alle som er uenig med dem er ikke noe nytt, særlig på VGD har begrepet blitt brukt voldsomt mye. Men i det siste har jeg ikke sett det. Antipsykopatene kom vel frem til at begrepet er latterlig og håpløst som et skjellsord. Endret 15. desember 2004 av olsen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som så Alt Om Min Far? Syns det var en flott film Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som så Alt Om Min Far? Syns det var en flott film Den var fin. Men jeg fikk ikke sett hele. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Noen som så Alt Om Min Far? Syns det var en flott film Ja, syns det var en bra film. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror det er på sin plass å påpeke at Esben Esther er en fantastisk lege! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå