ASW Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Er problemet løst nå, synes jeg hørte noen som snakket om det. Hva er løsningen, er eneste løsning å sende det inn? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...2590+i+3dmark05 Lenke til kommentar
espenah Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje fordi de har solgt flest LE-kort? Problemet som førsterevisjonen av kortet har er at maskinen henger seg etter x minutter/sekunder i 3D-modus og at skjermen går over i standby-modus. Eneste måten å få maskinen på bena igjen er å bruke svenskeknappen. Dette er det NØYAKTIG samme problemet jeg har.. Starter opp et spill, introen kjører fint, men straks 3d motoren starter opp mister skjermn signalet fra kortet.. Fikk kortet i dag og jeg er ikke blid! Hvorfor i all verden selges dette kortet hvis det ikke fungerer ??? Får kontakte Komplett og forlange nytt øyeblikkelig!! Det er jo helt latterlig! Kortet skulle være julegave og alt.. Rekker aldri å få nytt før jul nå.. Tusen j**lig takk Komplett!! Dog så fungerer nfs underground 2.. men dette hjelper lite når ingen andre spill gjør det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå