galaxee Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) etter endring i bios på prosessor-hastigheten fra 2800+ til 2600+ (pga temp) vil ikke pcen mer sort skjerm i standy og 0 i fekv på skjerm om eg slår den på manuelt har testet 2 cpu tatt ut skjerm kortet tatt ut 1 ram kort og testet den andre , og motsatt kobla fra alt av lydkort osv og til slutt hele prosessoren og ingen pipelyd fra høytaleren er det Hoved-kort som er defekt? har kjørt på 2600+ før helt til i dag! (oppdaterte bios i går, og har startet windows 5-6 ganger) cpu,hovedkort,skjermkort ble kjøpt i høst en gang har også prøvd å resete kortet med jumper, men neida pcen laster ikke windows fra diskene, bare sviver rundt 400-500kr til i dass Endret 12. desember 2004 av galaxee Lenke til kommentar
Peter33 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 heh... arti bildæ/smilys du brukte her... Har samme problem, men da er det fordi jeg har i 2 rambrikker... Ellers hender det skjermen ikke kommer, men da starter jeg bare på nytt noen ganger så går det.. men jeg tror uansett at problemet er biosn... but i dunno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå