GrevRev Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg tenkte jeg skulle innstallere Winbond Voice-editor på PC'en min. Dette er et "fint" program som skal få PC'en til å snakke under oppstart. Programmet fulgte med hovedkortet. Jeg begynte flashingen i "Safe Mode", men da jeg begynte å flashe, så jeg at det tok 5200 sek! Det var en "Cancel"-knapp der, så jeg trykte på den (BAD IDEA!). Resultatet var at neste gang jeg skulle boote, kom jeg ikke lenger enn litt etter POST-screenen.Det fungerer ikke å sette til BIOS-defaults eller resette CMOS defaults. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Prøv å sette den jumperen som styrer POST reportern til off. Du trenger IKKE å flashe for å få kortet til å snakke, det er allerede flasha med en stemme. Flashinga er hvis du vil skifte. Nå må du nok enten leve uten snakking, flashe på nytt, eller i verste fall bytte BIOS / Flashminne. -KJ Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 TUSEN TAKK!!!! DET FUNGERTE!!! (må unnskylde caps lock, men eg e i ekstase=) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 20:12, GrevRev skrev:TUSEN TAKK!!!! DET FUNGERTE!!!(må unnskylde caps lock, men eg e i ekstase=) Ikke noe problem. :smile: Håper du lærte noe nå da? :wink: -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå