Marius5051 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg mistenker at det er noe galt med min ram og poster derfor her. Rambrikken jeg har er helt nytt, (kjøpte oppgraderingspakke på komplett, HK, ram og CPU). Nå har det begynt å "lagge" i dos, eller dvs den arbeider i "støt". I Bios menyen er dette mest merkbart. I Windows derimor går alt glatt. Kan noen fortelle meg hva for et problem dette er? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har du siste rev bios? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ehem, nå vet jeg faktisk ikke hva det er for noe Lenke til kommentar
e321 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Bios er programvaren som er innebygget i Hovedkortet ditt hvis det var det du tenkte på. Biosen er lagret på en liten chip og kan flashes om til nyere versjoner. For og finne ut hvilken versjon som er nyest, må du nesten bare sjekke hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt Endret 23. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå