Gjest medlem-16183 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Har problemer med å connecte til DC++ hubber som fungerte fint når jeg var hjemme på telenor linje (blir disconnected på nesten alle huber) Noe som ikke skjedde når jeg brukte Telenor ADSL. Noen som vet noe mere om dette? Har fulgt noen guider om å åpne porter så jeg kan være active mode med netopia 3351 ruteren. Det fungerer med active mode men jeg kan klarer ikke å få noen søke svar da, får bare søkesvar i passive mode. Noen som kan litt mere om DC++/nettverk/ruter innstillinger? Vil sårt at hubbene som jeg brukte før skal fortsette å fungere. Noen som har en guide til hvordan åpne porter med Netopia 3351 ruteren? Bruker DC++ 0.4034 og Windows XP Mvh smint Har nå funnet en guide og fulgt den til punkt og prikke men jeg er fortsatt ett blått ikon i DC++ og når jeg søker står det failed to create port mappings, hva er galt? Endret 12. desember 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor fant du den guiden? Har lett etter en slik! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvor fant du den guiden?Har lett etter en slik! ngt sin hjemmeside. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hmm..... kan du legge ut en link? Finner den ikke ..... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 hmm..... kan du legge ut en link? Finner den ikke ..... her f.eks http://www.hjelperdeg.net/nettverk/index.php Se litt ned på siden og til høgre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå