knuhen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Sitter her og skal installere win xp, men starter installajonen og alt ser bra ut, helt til maskinen skal reboote og fortsette installasjonen. Da blir de stående og prøve og boote hele tiden. Koplet så til min andre disk, og startet partition magiq for å se på disken, der står den som "bad". I utforskeren ser jeg filene fra windowsinstallasjonen, så disken "tar imot" data, men booter ikke. Kan også formatere den med windows sitt eget verktøy, men ikke med partition magic. Har en gang hørt om høyformatering av disker, eller var det formatering for å få de som startdisk? Hvordan gjør man dette. Disken er en seagate 160, som jeg har brukt før og formatert en gang på en annen pc. HJELP |Emnefelt endret til noe mer beskrivende for problemet| Endret 12. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Mulig du har noe galt med partisjonen. Når du starter installasjonsprogrammet kommer du til partisjonering. Se punkt 4 i guiden jeg linker til. Fjern dine gamle partisjoner og lag nye. http://www.blackviper.com/Articles/OS/Inst...stallxppro1.htm Lenke til kommentar
knuhen Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Har prøvd dette,men når windows prøver å starte på nytt får jeg opp : windows kan ikke starte på grunn av konfigurasjonsfeil med hardisken ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå