vanilla ice Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Heisann For ikke lenge siden dukket filmen "Alexander" opp på norske kinoer. Det jeg lurer på er om noen har sett den og eventuelt kunne gi tilbakemeldinger om hvordan dere opplevde filmen?! Var den skikkelig bra, en film som absolutt er verdt å se, eller var den så elendig at det rett og slett er bortkasta penger? Grunnen til at jeg ikke har sett den enda er at jeg ikke har hatt tid, men om den er bra skal jeg alltids klare å presse den inn en plass i det aldri så "fullpakka" programmet mitt Takker for alle svar Lenke til kommentar
guezz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Generelt Det er som kjent om Alexander den Store sitt felttog til verdens ende (India). Handlingen synes jeg er ganske langtrekkelig, og det hadde ikke skadet hvis minst en halvtime av filmen hadde vært kuttet bort. Filmen var i hele 3 timer, og dialogen blir ofte for platt (les kjedelig). Dessuten er slagene lite engasjerende, dog de er til tider svære, men hva hjelper det? Slagene er langt ifra så bra som for eksempel "Gladiatoren". Avslutningsord Du har sikkert fått med deg at jeg bruker ordet kjedelig ganske ofte, noe som jeg vil si er filmen i et nøtteskall. Jeg er i alle fall glad for at jeg så den hjemme på tven. Det hadde vært sure penger ellers. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Eg såg den på kino. Er ikkje ein kjempe bra film akkurat. Dette er ein film som kaster seg på bølgen som The Gladiator starta. Filmen følger enkelt oppskrifta som The Gladiator og Troy. Likte du dei to filmane så er Alexander heilt grei underholdning visst du har tolmodigheit til å sitte i ro i tre timar. Eg følte at dette var eit epos som blei for stort til at dei klarte å handtere. Handlinga er basert på ei sann historie, men fokuset blei i alt for stor grad lagt på samtaler med store flotte ord om ære, offer og død utan at handlinga blei ført vidare. Det virka også som at Angelina Jolie si rolle i filmen har blitt sterkt utvida sidan dei har fått ei kjent skuespillerinne i rolla. Dei kunne gått ha klippt vekk ein del av hennar scener. Slagscenene i filmen er store og voldelige, blod sprutar og sverd klinger mot kvarandre. Men det er desverre ikkje nok til å halde interessa oppe. Ender opp med terningkast 2 Trekkt opp pga gode skodespelarar og effekter. Er ein film som egner seg best på DVD slik at du kan spole forbi dei lengste sekvensane. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har sett den, og jeg er langt i fra imponert. Samtalene blir for lange og kjedelige, og skuespillerne er ikke i det beste laget. Ikke verdt pengene. 2.5/6 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Da tror jeg heller at jeg sparer de pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå