Gå til innhold

Forslag til ny vifte

hondapower

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg ny kjøler , en thermalright sp97.. største vifte som går på den er 92 mm , og etter mye søking og grubling henvender jeg meg nå til dere for forslag til beste vifte til å kjøle min xp [email protected] 1.9v

for øyeblikket kjører den med en papstvifte som jeg ikke er helt sikker på hvor fort den går og hva slags db den har men det er rimelig høyt så den overdøver alt annet i pcn. Det som er problemet er at den bare har to ledninger på molexen så jeg får ikke hovedkortet til å justere den automatisk , så den går på full guffe.

Siden jeg ikke har peiling på hvor høyt ett visst db nivå er og hvor mye luftstrøm vifta jeg trenger skal ha , så trenger jeg litt hjelp til dette .

nåværende temp på cpu er ca 48-50 c idle

Trenger hjelp raskt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var raskt nok ja! Har den papst viften 3 ledninger så den kan sende turtall til hovedkortet? jeg har en lignende papstvifte nå men den har bare 2 ledninger slik at hovedkortet ikke registrerer at den går..

Har sett på begge de viftene men lurer på hvor mye de støyer . mist viften var fin men jeg er ikke sikker på om den drar nok luft til at det fungerer for meg.

xpen min er veldig varm

Vel nå har jeg bestemt meg og gikk for denne

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...=MISTKOFA8025V1

satser på at det blir bra

Endret av hondapower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...