teveslave Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hei Legger ved to bilder jeg tok i sommer. De har fått en liten tur innom Photoshop, men det er kun gjort endringer i fargene. Bildene er tatt med et IXUS 400. Som hobbyfotografen jeg er, hadde det vært artig å få en liten tilbakemelding fra dere Edit: Problemer med Deviantart, legger inn bildene på nytt. img Bilde tatt på Læsø. img Hyggelig at du likte bildene, Scanor. Er enig at bilde nr. 2 var noe uskarpt. Endret 11. september 2007 av teveslave Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg likte disse to her, spesielt det første. Rolig og behagelig,minner meg om en sommer som nå er alt for langt unna. Det andre bildet er litt uskarpt, ser ut som du har vært litt nærme, evt glemt å sette på macro funksjonen. Men komposisjonsmessig veldig pent Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Likte begge to, men spesielt det siste, av blomsten og den bien? Veldig bra bilde Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 komposisjonsmessig var bilde nr 2 best, synes jeg... bilde nr.1 har en kontrast mellom himmelen og resten, stilig... Lenke til kommentar
foton Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hei, Håper du ikke tar det ille opp at jeg lekte meg litt med det ene bildet ditt. Har gitt det litt mer farge, samt kontrast. Noen vil kanskje si litt overdrevent med farge, men siden du allerede manipulerer med grått og farge så synes jeg det er greit. Retta horisonten litt opp, kanskje ikke nok? Du kunne også legge en maske over det grå området og leke litt med fargebalansen for å få mer "liv" i den sort-hvite delen av bildet. Forøvrig blir det ganske flott også med grå himmel og litt mindre i den blå og litt mere i den røde kanalen. Bildet finner du her: www.fys.uio.no/~sodegard/redigert.jpg Endret 18. desember 2004 av foton Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Noen vil kanskje si litt overdrevent med farge kanskje en smule mye blått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå