k-mouse Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Siden jeg har et veldig lite kabinett (Aopen QF50A (svart)), så har jeg lagd alle komponentene jeg trenger til vannkjøling, samt PCen min i Sketchup, for å sjekke om jeg får plass til alt. Her er noen bilder: En ting jeg er litt redd for er om jeg får plass til pumpa. Den nippelen på toppen ser litt svær ut. Men på bildet av pumpa, så ser det egentlig ut som om bredden på den er omtrent like lang som høyden, men ifølge spesifikasjonene er det altså ikke sånn. Er kanskje nippelen inkludert i høyden? Hvis ikke, er det noen måter jeg kan få litt bedre plass til pumpa? Og en ting til, hvis dere ser på bilde 3, hvordan tror dere det går med tanke på "å ikke knekke hele bunnplata i kabinettet", kan det kanskje bli litt "vinglete"? Ellers, kom gjerne med div kommentarer og forslag om det meste....skriv det du tenker Hvis du vil se litt nærmere på sketchup-tegninga mi, så finner du den her. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 nippelen kan du bytte ut emed en 90 grader bend.. Går fint det der, har vannkjøling i et så lite kabinett jeg også, valgte lik løsning som deg nesten.. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Denne pumpa her er ikkje svær. C-system mark II Trur målene på pumpa var 50x50mm Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Så på forumet at akkurat den der pumpa pumper vann opptil dobbelt så høyt som en eheim? Bra pumpe ihvertfall! hehe det var jo i signaturen til Ødd Endret 15. desember 2004 av Hubman Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Er det noen som har peiling på hvem av dem som bråker mest a? Ganske kresen på det Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 C-system markII 8 dBA Eheim ??? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 8dB er jo ikke no! (Hørtes nesten for lavt ut) Jeg har ikke peiling på om denne siden, er til å stole på, men dette stod det der ihvertfall: The E1250 puts about 15W into the water to cool the motor. The pump can be run submerged or in-line. The pump is very quiet 15-20 db when it is on. Synes det virker som den forskjellen er nesten litt for stor. 8dB vs 20dB? Det må vel være målt på en litt forskjellig måte...eller? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) C-systemspumpen er veldig stille. Jeg kan ikke høre den i det hele tatt når når pcn er på. Kan så absolut anbefale den. Endret 16. desember 2004 av nVIDIAsucks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå