Gå til innhold

SEs 2005-modeller avslørt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Toppmodellen "Clara" virker lovende.

K700/S700 virker ikke som en verdig oppgradering for min T610, så jeg håper "clara" blir bra nok i mine øyne. Hadde vært fint om det var en ekte mini-USB-port med lademulighet via USB i stedet for den sære porten der. Og selvfølgelig et fornuftig minneformat som f.eks SD-kort, men Sony er jo ekstrem på sære/egne standarder så man får vel ikke alt man ønsker seg...

Lenke til kommentar

hvor på mobile review fant dere bildene av Clara ? ser lovende ut, men beholder nok min K7i en stund til :love:

btw den ser stylish ut! :)

den skal visstnok ha MS Duo støtte, 2MP cam, opp mot 100MB internminne, samme skjerm oppløsnoinng som K7i, samme størrelse på den og tror jeg, ny versjon av BT og ny versjon av Mascot capsule greia, + + +

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Kommer disse modellene til Norge?

Litt skuffet at den clara bare støtter Memory stick duo, og ikke pro :cry:

Ingen med touchscreen da?

Syns ikke P910i er så store forskjellen fra P900. Skulle hatt 100mb interntminne, og ihvertfall minst 1mp kamera. Og 176x144 pixler oppløsning er jo ikke så bra kamerakvalitet heller.

Lenke til kommentar

Syns ikke P910i er så store forskjellen fra P900. Skulle hatt 100mb interntminne, og ihvertfall minst 1mp kamera. Og 176x144 pixler oppløsning er jo ikke så bra kamerakvalitet heller.

SE kommer nok snart til å lansere en oppfølger til P910i som sannsyneligvis vil hete P1000 :)

Lenke til kommentar

SE kommer nok snart til å lansere en oppfølger til P910i som sannsyneligvis vil hete P1000 :)

Bra. Den skal jeg ha ;)

Lenke til kommentar

hm

finner ikke ut, hva er det den nye oppgraderingen til K700i har som ikke k700i ikke har?

åja :p leste litt mer nå, fant litt.. den virker konge:D akkuratt sånn mobil som jeg vil ha..!! vurderer å vente på den og ikke ha d500.. :o

får vel gå rundt med min 5110 uten knapp en stund til..

noen som vet omtrent hvor mye den kommer til å koste? =)

"Clara" skal komme på markedet i andre kvartal 2005, men prisen er ukjent.

øh.. aaalt for lenge til.. den kommer sikkert ikke ut før 2006 da :| typisk..

jeg vil ha den nåå =(

Endret av kristi87
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...