Zorro Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 iHola! Så denne hos PSData og lurte på om jeg kunne koblet til en USB WebCam i stedet for en printer?? Tenkte i tilfelle den hadde egen IP slik at jeg kunne få tilgang til WebCam uten å ha en data (tilkoblet WebCamen) påslått hele tiden... Mulig dette ikke går, jeg har nemlig ikke vært borti en sånn printserver før og vet derfor nada om slike Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vet ikke, men tviler sterkt på det, hvis den fungerer som andre printservere. Du må nok se på produkter som Asus WL-500G eller Ovislink MWU-9000VPN da. Eller et selvstendig trådløst kamera. Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 IP-kamera blir for dyrt, men de to andre produktene du linket til virket interessante. Takker Z Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ser at Asus'en sammen med Logitech QuickCam Pro 4000 er på tilbud på dagens julekalender. Hvis dette ikke er noe du skal kjøpe umiddelbart, så kan det være greit å vente et par måneder, til den nye forbedrede WL-500Gx kommer på markedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) (beklager, trådstarter for at jeg kaprer tråden din litt) Jeg slo til på det kalender tilbudet og er egentlig fornøyd men vet noen hvordan jeg lar andre få tilgang til webcameraet? EDIT: skriveleif Endret 15. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå