russlndr Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har planer om å kjøpe meg et sort stilrent kabinett. Jeg har kikket litt bakover i debatten, men ikke funnet noen gode forslag. Noen som har kjøpt et som fungerer bra med tanke på luft og stillhet? Det er lengesiden jeg kjøpte mitt forrige kabinett kun med vifte i strømforsyning. Hva bør kabinettet ha av vifter og slikt? Må vel også ha annen køling til cpu'en enn den som følger med. Planen for hardware er: Athlon 3200 socket 939, 939 hovedkort, en s-ata Seagate 250GB og GeCube Radeon X700 Pro Slientcool skjermkort, 1 gb ram. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Aopen H600B , rimelig bra og leveres med en stille og god psu . Lenke til kommentar
russlndr Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror jeg går for Arctic Cooling T1 som hardware.no har anmeldt her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11911 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 microplex.no har en del kabinetter, men klarer du deg med al så ser beantech tårnet på komplett ganske bra ut uten at jeg har sett det andre steder enn på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå