Gå til innhold

Utfordring for alle trance/house-hatere.

apoxdigital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sånne som deg er det trådstarter vil skal lage en sang.

Lag en sang.

Jeg kommer ikke til å vie lang tid på et program for å lage noe jeg ikke liker. Det syns jeg er bortkastet med tid.

Du klarer det ikke.

Det blir jo bare dumt. Jeg ville nok klart det hvis jeg viet nok tid til det. Jeg ville ikke klart det nå nei, men som sagt, jeg gidder rett og slett ikke vie tid til det. Blir for dumt å komme med slike utsagn.

Lenke til kommentar

sånne som deg er det trådstarter vil skal lage en sang.

Lag en sang.

Jeg kommer ikke til å vie lang tid på et program for å lage noe jeg ikke liker. Det syns jeg er bortkastet med tid.

Du klarer det ikke.

Det blir jo bare dumt. Jeg ville nok klart det hvis jeg viet nok tid til det. Jeg ville ikke klart det nå nei, men som sagt, jeg gidder rett og slett ikke vie tid til det. Blir for dumt å komme med slike utsagn.

slike utsagn som at du hadde klart det eller...?

Lenke til kommentar
Det er jo programmer som gir deg instrukser for hva du skal gjøre.

Ikke si at de som spiller metal o.l. genre ikke har fått noen slags instrukser om hvordan man skal i det hele tatt spille en gitar for første gang. Det er vell det samme om det kommer fra et program, eller direkte fra en person...?

Edit: synst det begynner å bli litt off-topic nå... :whistle:

mange som spiller gitar osv. har fått instrukser på hvordan spille... men det er noe helt annet å spille gitar live enn å sitte foran dataen og trykke, copy riff, paste riff osv...de to andre folka som har lagt sanger greide å få til rytme osv... om du hadde greid å lage så "god" musikk på en gitar førstegangen ved å bare få instrukser på hvordan man spiller, grepene osv. trur ikke det hadde blitt så mye bedre

Lenke til kommentar

Har sagt det før. men sier det IGJEN -> De aller fleste trance-produsenter har bedrevet annen form for musikk før de begynte å produsere det! Trance er trolig den mest "komplekse" sjangeren som finnes...hvorfor? Fordi den "absorberer" folk fra absolutt alle verdens land, alle slags sosiale lag, nesten alle aldre og alle mulige andre sjangere. Svært mange av de som er trance-produsenter i dag kommer fra en fortid som musiker i et rocke-band, pianist og en del har også musikkutdanning. Å påstå at trance er lavmål og alt det tullet der viser bare hvor latterlige kunnskaper visse folk har. Å produsere trance krever like mye som det gjør å skrive en poplåt, forskjellen er at trance bruker mange fler instrumenter/elementer enn f. eks. pop, der det er nok med en tekst og noen noter. Og vips så har man sang og melodi. Tenk om igjen Ls :nei:

Endret av Calcuta
Lenke til kommentar
Å produsere trance krever like mye som det gjør å skrive en poplåt, forskjellen er at trance bruker mange fler instrumenter/elementer enn f. eks. pop, der det er nok med en tekst og noen noter. Og vips så har man sang og melodi.

Forskjellen er at de som lager f. eks. pop spiller faktisk instrumentene selv, og ikke bare sampler dem.

Trance er trolig den mest "komplekse" sjangeren som finnes...

:no:

Endret av Erichsen
Lenke til kommentar
foresten.

min The Crap Song ligger på topp 25 lista for mest nedlastede sanger denne måneden på uhort.no som nr 15

Edit: :w00t:  :w00t:  :w00t:

lønna di er min ingen vei utenom

Haha, sangen min er lastet ned 78 ganger mot dine 51, og hadde dermed havnet på 8. plass på den listen :w00t:

Er nok jeg som fortjener pengene til harry potter ;)

ok...

this is personal :p .

Unnskyldning: din har vert her lengre ;)

men siden vi begge har slått han må vi nok dele dem.

eller sette opp vote

Endret av FatFuck
Lenke til kommentar

er ivertfall meir kompleks enn mykje metal, men metal er jo og meir kompleks enn trance i mange tilfelle... :\

bleh... eg melder pass, lei av desse disksjonane no. Metalfolk har ein stygg uvane med å hakke på andre sjangrar, stfu så blir alle glade.

Lenke til kommentar
du kan ikke klare å lage noe sånt om du setter deg ned i en uke.

Hadde ikke klart å fått det til på en uke nei. Selv om jeg hadde sittet en hel uke hadde jeg ikke klart det. Men hadde jeg gitt litt mer tid kunne jeg klart det. Men som sagt, jeg hadde aldri giddet å sette så mye tid inn i det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...