Gå til innhold

Utfordring for alle trance/house-hatere.

apoxdigital

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hørt på alle tre, og jeg rangerer:

Übersang - 2:41

Crap Song - 3:39

Kookie - 5:38

Dere ser kanskje hvorfor jeg har rangert sånn? Det er fordi alle sangene ble jeg like kvalm av, og det var likferd sin sang som var kortest, ergo var den som raskeste slapp meg ut av bråkets fengsel. Jeg tror jeg stikker på do, spyr litt, kommer inn i rommet mitt igjen og setter på Cicatriz ESP.

Takk for meg (btw: apoxdigital: du skylder begge guttene halve lønnen din)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg hørt på alle tre, og jeg rangerer:

Übersang - 2:41

Crap Song - 3:39

Kookie - 5:38

Dere ser kanskje hvorfor jeg har rangert sånn? Det er fordi alle sangene ble jeg like kvalm av, og det var likferd sin sang som var kortest, ergo var den som raskeste slapp meg ut av bråkets fengsel. Jeg tror jeg stikker på do, spyr litt, kommer inn i rommet mitt igjen og setter på Cicatriz ESP.

Takk for meg (btw: apoxdigital: du skylder begge guttene halve lønnen din)

Enig med rangeringen... fordi det to "dårlige" satt jeg og lo av, den "proffe" var bare dårlig, og jeg hadde ingen glede av å høre på den. Men hvem som var best/verst av ûber og crap vet jeg ikke helt...

Endret av Endre
Lenke til kommentar

Ojojoj, jeg hater trance/techno/dance og hva faen det heter.

Skjønner at det er penger å tjene på å lage sånn musikk, men så kan man tjene penger på å alt mulig rart og. F.eks søppelplukker. Søppel er noe av det jeg samenligner trance/techno/dance med altså så er de som holder på med det, ja, Søppelplukker.

Dette var kanskje ikke det du ville ha som tilbake melding eller kanskje det var akkurat dette du ville ha. Uansett så er dette min mening. Og jeg skulle hatt mye penger for å høre på alle sangene dine og Harry Potter sine.

Lenke til kommentar

Bare for å få en ting helt klarert, er ikke all techno og trance laget på data'en? Når man ser på rock er da musikken laget på instrumenter. Det er myyyye vanskeligere å bli god på et instrument enn å "mekke" en sang på pc'en. Det er jo programmer som gir deg instrukser for hva du skal gjøre. Gi en person et program som blir brukt av proffene og instrukser og du kan se at vedkommende hadde klart å lagd en "bra" techno sang (personlig syns jeg alle suger, hvorav herme tegnene). Gi en person en gitar og se om han kan spille den like bra slik at det kan bli en god rock sang.

Det er lettere å lage en "god" trance sang enn en god rock sang. Besides, i rcok må man ha mer enn bare en gitar. Trommer, bass og det man ellers ville hatt med.

Edit: En annen ting man må ha med i rock sanger, og i alle vanlige sanger, en god vokalist. Man trenger ingenn god vokalist i en trance sang.

Endret av MacManus
Lenke til kommentar
Bare for å få en ting helt klarert, er ikke all techno og trance laget på data'en? Når man ser på rock er da musikken laget på instrumenter. Det er myyyye vanskeligere å bli god på et instrument enn å "mekke" en sang på pc'en. Det er jo programmer som gir deg instrukser for hva du skal gjøre. Gi en person et program som blir brukt av proffene og instrukser og du kan se at vedkommende hadde klart å lagd en "bra" techno sang (personlig syns jeg alle suger, hvorav herme tegnene). Gi en person en gitar og se om han kan spille den like bra slik at det kan bli en god rock sang.

Det er lettere å lage en "god" trance sang enn en god rock sang. Besides, i rcok må man ha mer enn bare en gitar. Trommer, bass og det man ellers ville hatt med.

sånne som deg er det trådstarter vil skal lage en sang.

Lag en sang.

Lenke til kommentar

sånne som deg er det trådstarter vil skal lage en sang.

Lag en sang.

Jeg kommer ikke til å vie lang tid på et program for å lage noe jeg ikke liker. Det syns jeg er bortkastet med tid.

Lenke til kommentar
Interessant måte å se på saken. Det kan sammenlignes med at mens Plane 9 from Outer Space er mye verre enn 2fast2furious, er den mye mer underholdende.

Vel, spør du meg så går The Fast and The Furious og 2 Fast 2 Furious glatt under samme kategorien som Plan 9 from Outer Space: Filmer som er så dårlig at det blir morsomt...

Lenke til kommentar
Interessant måte å se på saken. Det kan sammenlignes med at mens Plane 9 from Outer Space er mye verre enn 2fast2furious, er den mye mer underholdende.

Vel, spør du meg så går The Fast and The Furious og 2 Fast 2 Furious glatt under samme kategorien som Plan 9 from Outer Space: Filmer som er så dårlig at det blir morsomt...

Plan 9 var rett og slett morsom fordi den var så dårlig. The fast and the furious er ikke morsom. Plan 9 kan man se tråden ufo'en henger i. Det er jo spesial effekter i the fast and the furious.

Lenke til kommentar

Plan 9 var rett og slett morsom fordi den var så dårlig. The fast and the furious er ikke morsom. Plan 9 kan man se tråden ufo'en henger i. Det er jo spesial effekter i the fast and the furious.

My point exactly! The fast and the furious er like dårlig laga syns jeg med masse feil, elendige skuespillere, elendig historie og elendig regi, at den for meg blir like morsom som Plan 9 :thumbup:

Edit:Leif

Endret av Ferdinand
Lenke til kommentar
Det er jo programmer som gir deg instrukser for hva du skal gjøre.

Ikke si at de som spiller metal o.l. genre ikke har fått noen slags instrukser om hvordan man skal i det hele tatt spille en gitar for første gang. Det er vell det samme om det kommer fra et program, eller direkte fra en person...?

Edit: synst det begynner å bli litt off-topic nå... :whistle:

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...