Gå til innhold

Utfordring for alle trance/house-hatere.

apoxdigital

Anbefalte innlegg

Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di  :!:

lol denne kan du ta med på Absolutt Crap 45 (eller hvor langt det er kommet )

Litt Gynter aktig må jeg si....

Jeg synes den igrunn er bedre enn han Grynther-driten som er en skam for hele verden. Skulle ønske noen assasinatet ham og puttet trynet hans nedi en kloakk.

Respect til deg som prøvde ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor er det mulig å få tak i flere sanger laget av deg?

Det var jo litt digg! ... :cool:

Ja det er flere å få selvsagt, tror du jeg bare produserer ei og slutter ? Er ikke pop dette her :) Og heller er det ikke "en singel og album crap". Derfor gir vi aldri ut album i dette miljøet, bare de mest kommersielle gjør det (Tiesto, Ferry Corsten etc).

Vi gir ut vinyler noen ganger i året som holder kvaliteten oppe. Det er ikke lov å reklamere her på forumet, så jeg respekterer det.

Lenke til kommentar
Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di  :!:

lol denne kan du ta med på Absolutt Crap 45 (eller hvor langt det er kommet )

Litt Gynter aktig må jeg si....

Jeg synes den igrunn er bedre enn han Grynther-driten som er en skam for hele verden. Skulle ønske noen assasinatet ham og puttet trynet hans nedi en kloakk.

Respect til deg som prøvde ihvertfall :)

Hehe, jeg har ikke snøring på den musikktypen :whistle:

Jeg skal innrømme vi satt og lo godt her når vi satte den dritten sammen :!:

Lenke til kommentar

Ja det er flere å få selvsagt, tror du jeg bare produserer ei og slutter ? Er ikke pop dette her :) Og heller er det ikke "en singel og album crap". Derfor gir vi aldri ut album i dette miljøet, bare de mest kommersielle gjør det (Tiesto, Ferry Corsten etc).

Vi gir ut vinyler noen ganger i året som holder kvaliteten oppe. Det er ikke lov å reklamere her på forumet, så jeg respekterer det.

Er det ikke mulig å få et artistnavn heller? ;) Blir vell under det samme kanskje, har du noe imot de som er kommersielle eller? Jeg har vartfall stor sansen for DJ Johan Gielen og Paul Oakenfold, men det har vært stille rundt Johan Gielen i det siste....Har ikke fått med meg noe jeg vartfaill....

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å få et artistnavn heller? ;) Blir vell under det samme kanskje, har du noe imot de som er kommersielle eller? Jeg har vartfall stor sansen for DJ Johan Gielen og Paul Oakenfold, men det har vært stille rundt Johan Gielen i det siste....Har ikke fått med meg noe jeg vartfaill....

For all del, det er greit at de er kommersielle, men jeg har faktisk ganske stor respekt for både Gielen, Corsten og Tiesto. De er ekstremt talentfulle musikkprodusenter og det er derfor de har "blitt" kommers. Spesielt Ferry Corsten :)

Tiesto har blitt trance's Britney på en måte, men musikken hans er fortsatt fett. Han live derimot... Njaaa... :roll:

Lenke til kommentar

syns ferry er bra jeg.. :) men han er ikke akkurat slik som han var i de gamle dager... han lager jo bra sanger enda, spess når han lager dem under navnet system F.. når han lager musikk under navnet sitt, Ferry Corsten, syns jeg de ofte kan bli LITT kjedelige i lengden, men han er fortsatt min fav trance artist!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...