LilleG Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvis du er artisten, hvorfor kan du ikke gi sangen? Er vel du som eier rettighetene... Vil ikke at folk skal laste ned sangen hans? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jepp, liveopptak fra Trance Energy 2004 Jeg vet det er en plate som heter Trance Energy 2004. Er låta di på den eller? Hvis ikke jeg tar feil så er det vel noe som heter Trance Energy 2004 Cosmic Gate Live også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jepp, det er det som er problemet. Trance er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg elsker trance, og lever så godt som for det! Jeg vet hvor vanskelig det er å få til en bra trance/techno sang. Folk som ikke hører/hører mye på denne typen musikk, aner virkelig ikke hvor mye arbeid som legges i hver enkelt sang folk gir ut! Mange småjusteringer som må til for å få låta til å bli heeeeelt perfekt! Jeg og en kamerat har lagd et par sanger, og fra vi begynte og frem til i dag har vi selv, og andre merket hvordan vi har forbedret oss! Ingen, og da mener jeg ingen, klarer å lage en bra sang, uansett hva slags genre det er snakk om, på første forsøk.. Det er bare så godt som umulig... Gleder meg til å høre evt. forslag som blir lagt ut i denne tråden... Kan bli morsomt å høre metalheads lage trance Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dette blir feil. Det er ikke hvorvidt det er bra musikk eller ikke som er poenget, det er så enkelt som smak og behag. Noen liker skurring der man nesten kan høre nyanser av toner, noen liker enfingers-midi-musikk, og noen liker andre ting. Å be skurrefolka om å lage noe som er "bedre" enn enfingers-midi-musikk blir feil. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg skjønner veldig godt hva som er tiltrekkende med Trance. Det er jo ren festmusikk der man skal drite i alt og bare rive seg med. På den måten er "sangene" perfekt bygd opp med høydepunkter og "take-offs" eller hva det nå blir kalt. Men som generell musikkelsker, alt fra Jazz, metall og klassisk, blir dette bare uinteressant å høre på. Når jeg hører på musikk, er jeg ute etter en sinnsstemning og noe mer enn bare tanken på Partypartyparty. Btw, jeg lastet ned "Make this and you get free kookie". Er det dette som kalles for progressiv trance? Isåfall kunne jeg kanskje høre noe mer variasjon enn vanlig trance. Hvis trådstarter er keen på progressiv musikk, last ned Yes - Roundabout! Eller vil jeg beklage for et negativt innlegg basert på at Trance er like interessant som dopapirmønster, men det er nå min stakkarslige mening. Endret 12. desember 2004 av Playmofetish Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Trance er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet trance musikk på enorme klubber med masse likesinnede folk og kjenne kjærligheten som er i rommet. Er ALDRI bråk på noen store trance partys, dog en del narkotika. Love, peace and unity Ekstrem metal er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er en ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet metal musikk på enorme konserter med masse likesinnede folk og kjenne energien som er i rommet. Er ALDRI bråk på store metal gigs, dog en del øl. Sex, drugs and rock & roll Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ekstrem metal er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er en ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet metal musikk på enorme konserter med masse likesinnede folk og kjenne energien som er i rommet. Er ALDRI bråk på store metal gigs, dog en del øl. Sex, drugs and rock & roll haha Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Trance er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet trance musikk på enorme klubber med masse likesinnede folk og kjenne kjærligheten som er i rommet. Er ALDRI bråk på noen store trance partys, dog en del narkotika. Love, peace and unity Ekstrem metal er ekstremt komplisert musikk og når man først får smaken på det blir det som mat. Man bare må ha det. Det er en ekstremt herlig opplevelse å høre på sinnsykt fet metal musikk på enorme konserter med masse likesinnede folk og kjenne energien som er i rommet. Er ALDRI bråk på store metal gigs, dog en del øl. Sex, drugs and rock & roll Touché Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di :!: _bersang.rar Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di :!: Nei, ante meg det kom til å bli sånn som dette, men men Og du som spør om dette er progressive trance = nei, denne sangen er mer uplifting. Den første jeg posta var totalt progressiv Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di :!: Heftig!! Endret 12. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di :!: Heftig!! Takk takk Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Apoxdigital: eh.... har ikke ord, den låten din var bare best! Noe av det beste jeg har hørt på lenge Likferd: hvor fikk du vokalen fra? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Apoxdigital: eh.... har ikke ord, den låten din var bare best! Noe av det beste jeg har hørt på lenge Likferd: hvor fikk du vokalen fra? Dance Ejay :!: :!: Lenke til kommentar
irneh Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hele greien var dance ejay 5. Mer cheesy enn det går ann å få det. Lenke til kommentar
Reino Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hei. Litt off topic, men jeg lurer på en ting. Dere snakker om progressiv, uplifting og vocal trance osv. Jeg liker Paul Van Dyk, Ayla, Future Breeze, Agnelli & Nelson, Blank & Jones, Svenson and Gielen osv. Hva kalles den type trance? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hei. Litt off topic, men jeg lurer på en ting. Dere snakker om progressiv, uplifting og vocal trance osv. Jeg liker Paul Van Dyk, Ayla, Future Breeze, Agnelli & Nelson, Blank & Jones, Svenson and Gielen osv. Hva kalles den type trance? Uplifting / melodic trance. Progressive er mer hva Armin Van Buuren putter i settene ( ) og Markus Schultz f.eks. Den DanceEjay 5 låta var så crap at jeg skal sende den som "neste demo" til min manager som aprilsnarr Endret 12. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den DanceEjay 5 låta var så crap at jeg skal sende den som "neste demo" til min manager som aprilsnarr Haha, spill den på Trance Energy, du... :!: :!: "Make this and you get a free k00kie" var knallbra. Beste sang på lenge! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Her er en låt jeg lagde på en halvtime. Hit med lønna di :!: lol denne kan du ta med på Absolutt Crap 45 (eller hvor langt det er kommet ) Litt Gynter aktig må jeg si.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg