Gå til innhold

Utfordring for alle trance/house-hatere.

apoxdigital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, den låta du posta var skikkelig møl. *Vente på provoserte reaksjoner* :mrgreen:

Og deer fjerna jeg den progressive låta, gjorde det fordi jeg selv liker progressivt best.

Dette gjør det bare vanskeligere for folket da, men greit for meg :)

Synes ikke du bør basere det på 1 bruker. Nå er tross alt ikke forumet overflødig på dette døgnet ;) Alle kan uansett høre at dette er proft :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså, den første jeg posta er ekstremt progressive, null melodier etc.. Bare de som er virkelig langt inni trance digger det, midt i et livesett f.eks = helt genialt :)

Denne her er mer uplifting trance, som virkelig får folk til å "sveve" :D

EDIT : Glem låten min nå da og sett igang selv heller :)

Time = money :)

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
EDIT : Glem låten min nå da og sett igang selv heller :)

Time = money :)

Og en lignende sang skal bli laget på 1 dag? Hvor langt tid brukte du på din? :roll:

Men nå setter du kanskje kravene noe lavere...

Enten får du ikke inn noen sanger, ellers så får du inn noe nasket fra andre ;)

Og hvis det serøst var et geni av en anti trancer der ute, ville han da hatt programvare til å lage skikkelig trance?

I`m just saying...

Lenke til kommentar

Ja altså, denne tråden er igrunn et poeng om å bevise at "Nei, du KAN IKKE lage slik musikk, selv om du hater det, Mr. blærgwh blurghw trance er crap bwlærg metal yaaw blaarhwg!" :)

De får frem til 1. Januar 2005 å sette sammen noe, etter det blir det ingen penger. Jeg brukte litt over fire døgn (nesten kontinuerlig arbeid) på denne her. Også selvsagt mastering etterpå + fiksing og diverse.

Lenke til kommentar
Men dette er vel et liveopptak fra en klubb eller noe sånt? Skulle gjerne hatt den låta med litt bedre lyd. Show me the way...and I'll show you the money :cool:

Jepp, liveopptak fra Trance Energy 2004. Kan desverre ikke gi deg noe bedre lyd en 96kbps eller et rent opptak av rettighettsmessige grunner. Eller si hva sangen heter eller hvem (doh! :p) artisten er :)

Eller jo , jeg er artisten :p

Lenke til kommentar
Men dette er vel et liveopptak fra en klubb eller noe sånt? Skulle gjerne hatt den låta med litt bedre lyd. Show me the way...and I'll show you the money :cool:

Jepp, liveopptak fra Trance Energy 2004. Kan desverre ikke gi deg noe bedre lyd en 96kbps eller et rent opptak av rettighettsmessige grunner. Eller si hva sangen heter eller hvem (doh! :p) artisten er :)

Eller jo , jeg er artisten :p

Går det ikke an å få kjøpt den noen sted?

Lenke til kommentar
Hvis du er artisten, hvorfor kan du ikke gi sangen? Er vel du som eier rettighetene...

Distributeringsrettighetene til sangen tilhører plateselskapet. DVS. jeg kan ikke gi den ut gratis på nett, da det er klart brudd på rettighetene. Jeg kan derimot gi bort gratis vinyler etc i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...